ipod autolader

hallo! ik ben al enige tijd opzoek naar een ipod autolader. helaas heeft mijn zoektocht niet erg veel opgeleverd. machouse woerden heeft er wel 1, maar niet vooradig, en kon een griffin autolader kopen voor 55 euro, vond ik voor zo'n simpel ding wel beetje duur. mijn vraag is dus, wie kan mij aan een adres helpen voor een ipod autolader, het liefst een webwinkel die een beetje snel leverd en betrouwbaar is!

Ik heb destijds (3mnd geleden) een Belkin Autolader gekregen...

Zoek daar eens op, weet zo niet wat t ding kost.

Ha die Bakvis

ik zelf heb goed (aflever) ervaringen met Chipmunk en op hun site kan je via de volgende link:

http://www.chipmunk.nl/Muziek/iPod.html

het volgende bestellen:

[quote:c0a474148f]
Griffin PowerPod (Autoadapter voor iPod)
Kabel voor het opladen/gebruiken van de iPod via de 12 volt sigarettenaansteker-aansluing in de auto.
Geschikt voor iPods van Generatie 1 t.m. 3
A-9353
€ 19,00 ex BTW
[/quote:c0a474148f]

Succes!

edit: je kan ze ook even bellen over het voorradig zijn van bovenstaande natuurlijk!

is dit een goede (lees: betrouwbare) site?

op apple-store in nl is deze powerpodlader 29 euro (inclusief btw)

ik ben nml ook wel geinteresseerd!

Ter verduidelijking, er zijn twee soorten laders:

1 met alleen een laadfunctie, goedkoop en een goede keuze als je alleen wilt laden, een iTrip hebt of niet zo’n fantastische auto-audioinstallatie.

en

1 met een laadfunctie en een onversterkte uitgang. Deze kan je op je autoradio aansluiten zodat het signaal rechtstreeks uit de ipod komt en niet via de hoofdtelefoonvolumeregeling. Dit geeft betere kwaliteit (minder ruis) en je hoeft niet steeds aan het volumewiel te draaien als je hem weer met oordopjes wilt luisteren. Ander voordeel is het hardere signaal, de ipod hoofdtelefoonuitgang is begrensd en geeft een minder hard (<105dB o.i.d.) signaal dan de uitgang via dockconnector.

De tweede is de mooiste, net als een ICE-link alleen moet je wel meer betalen en hangt het af van de kwaliteit die je nastreeft.

Verder moet elke iPod dealer ook die adapters leveren, MacRotterdam had keuze uit drie verschillende merken (en prijzen).

Succes!

[url=http://www.lettergrafica.nl]lettergrafica[/url] heeft heelveel ipod assecoires, ook een lader voor in de auto.

daan.

[b:5805ea24dd]rpschade:[/b:5805ea24dd]

ik kan het niet duidelijker zeggen:

[quote:5805ea24dd]
ik zelf heb goed (aflever) ervaringen met Chipmunk
[/quote:5805ea24dd]

ik heb daar in de loop van de jaren best wel het één en ander besteld en zelfs met een bestelling die mis ging (verkeerde harddisk besteld of geleverd, dat weet ik niet meer) was het geen enkel probleem om dit hersteld te zien :smiley: :smiley:

Ik heb de autolader van Griffin en die werkt prima.

hoi mensen!!! ik ben zeker heel blij met jullie reacties, en heb hem inmiddels al besteld!!! het is hem geworden van griffin. heel erg bedankt voor jullie tips! met vriendelijke groet, Berry de Hart