iPod Automaat

Als het al ergens staat sorry sorry, maar ik zag het nergens in de zoekfunctie.

Link

Een iPod automaat op amerikaanse vliegvelden

blijkt al ouder te zijn

ziet er wel strak uit, btw ik ga geen 200 dollar in een automaat duwen om een MP3 speler te krijgen… koop m wel in een winkel :stuck_out_tongue:

Maar het zou best kunnen dat mensen dat veel gaan kopen. Maar ja ik zou het niet fijn vinden je koopt iets van rond de 200 dollar/euro ofzo en dat flikkertj dan zo pok in die automaat :S

[quote:910e5a665a="iPod Jimmy"]Maar het zou best kunnen dat mensen dat veel gaan kopen. Maar ja ik zou het niet fijn vinden je koopt iets van rond de 200 dollar/euro ofzo en dat flikkertj dan zo pok in die automaat :S[/quote:910e5a665a]

Of erger…

hij blijft steken :o .

Bedoel, hoe dikwijls ben je al tegen een automaat gaan schoppen/ lopen/ rammen omdat er iets niet uit komt… ow… nooit bedoel je? Dan ben ik waarschijnlijk de enigste, maar ik kan je zeggen, het is wel effectief ;)!

Op school een flinke beuk met schouder en kwam er wel uit maar ja durf je dat met een ipod automaat? Bedoel er zitten wel meer appeltjes in :p

Nou Nou wat je allemaal niet uit een automaat kan halen tegenwoordig. Ik koop hem toch liever in een winkel.

[quote:8002a0ecd0="iPod Jimmy"]Maar het zou best kunnen dat mensen dat veel gaan kopen. Maar ja ik zou het niet fijn vinden je koopt iets van rond de 200 dollar/euro ofzo en dat flikkertj dan zo pok in die automaat :S[/quote:8002a0ecd0] Wel even het artikel lezen he...

[i:8002a0ecd0]Each product is fetched from the shelf by a robot which delivers the product to the output delivery door.[/i:8002a0ecd0]

Ook lullig voor mensen met lekkere trek: let je even niet goed op vreet je wéér oordopjes!!! [img:a14651d806]http://images.vpro.nl/img.db?23686091+s(400)[/img:a14651d806] [img:a14651d806]http://automaten.paginamarkt.nl/foto/week06/34692.jpg[/img:a14651d806]

k vin het op zich wel iets hebben. gooi je er aan 200 euro aan kleingeld in en dan n paar uur later komt er de ipod uit rollen :P

maar staat er dan al muziek op ?... anders heb je der ook geen reet aan

[quote:9cc37d3164="Sephone"]maar staat er dan al muziek op ?... anders heb je der ook geen reet aan[/quote:9cc37d3164] Tuurlijk wel, er staan 4 spelletjes op !

Maar de opmerking: "...heb je zin in muziek..." klopt dan niet. Je hebt nog geen muziek. Een Jukebox is meer zoiets. Je dumpt er geld in en je muziek komt eruit.

Heb je eigenlijk garantie op zo’n ding? En wat als ie het nou niet doet? Ik zie mezelf al staan bij die automaat: “Hallo meneer Automaat, ik heb zojuist een iPod bij u gekocht …”
Ik denk dat ik maar gewoon een baksteen mee neem, die ruit ziet er niet zo sterk uit en dan heb ik ook een mooie iPod :innocent: Nee ik ben al voorzien. Het idee is leuk verder, maar ik zie het niet zo snel populair worden.

en nog iets, wat nou als de I-Pod die je wilt boven aan ligt. dan word het doosje naar je toe gedrukt om het bij de opening onder aan te krijgen, en dan valt dat ding toch anderhalve meter naar beneden. ik vraag me af of je nieuwe Pod het dan nog doet (en dan heb je weer die verzekering-problemen...)