Ipod beluisteren op Harman Kardon Soundsticks I (via USB)

Ik zou mijn Ipod rechtsreeks op mijn Soundsticks willen aansluiten.. Helaas gaat dat op dit moment niet, aangezien uit mijn boxen alleen een USB aansluiting te voorschijn komt..

Mijn vraag…Bestaat er een verloopstekkertje van USB naar Headphone aansluiting?

Alleen de soundsticks II zijn bruikbaar op een ipod

welllicht met een usb --> firewire kabeltje? maar die heb ik nog nergens gezien.

maarten

schiet mij ineens te binnen, zou het kunnen met die nieuwe airport express - er vanuit gaande dat je wel een airport netwerk hebt :wink:

als de Soundstiks dezelfde uitgang hebben als de pro speaker van apple dan kunt je een IFire kopen en die werkt op de firewire ansluiting van zowel elke Mac als je iPod

Soundsticks werken op USB. Maar de AiportExpress werkt dus, heel slim interFACE

uuhm interface , je avatar gaat de verkeerde kant op :P :mrgreen:

iRamon

[quote:bf4be4849b="iRamon"]uuhm interface , je avatar gaat de verkeerde kant op :P :mrgreen:

iRamon[/quote:bf4be4849b]
Hij is niet aan t laden maar aan t lossen :wink:

[quote:04caa92a81="Jean Leleu"]als de Soundstiks dezelfde uitgang hebben als de pro speaker van apple dan kunt je een IFire kopen en die werkt op de firewire ansluiting van zowel elke Mac als je iPod[/quote:04caa92a81]

Ze hebben USB dus geen stekker als de applespeakers, kunnen dus niet via ifire. Zal zonder speakers worden of nieuwe kopen.

kan alleen met de soundsticks II, die hebben gewoon een "walkman" plugje, wat zo in de iPod gaat.

[quote:80071ee5d4="FreekMac"][quote:80071ee5d4="iRamon"]uuhm interface , je avatar gaat de verkeerde kant op :P :mrgreen:

iRamon[/quote:80071ee5d4]
Hij is niet aan t laden maar aan t lossen :wink:[/quote:80071ee5d4]

:lol: :lol:

[quote:0b116b7c8a="PICAPICA"][quote:0b116b7c8a="FreekMac"][quote:0b116b7c8a="iRamon"]uuhm interface , je avatar gaat de verkeerde kant op :P :mrgreen:

iRamon[/quote:0b116b7c8a]
Hij is niet aan t laden maar aan t lossen :wink:[/quote:0b116b7c8a]

:lol: :lol:[/quote:0b116b7c8a]

erg goed mannen, ik heb de avatar al ‘slechts’ een jaar, maar jullie zijn de eersten die het opmerken. chapeau! :stuck_out_tongue:

Hoe werkt dat: iPod + AirPort Xpress + USB Soundsticks van HK? Ik meen dat de Airport Express juist voor gewoonlijke HiFi aansluitingen is bedoeld, niet de USB Soundsticks, er hoe sluit je de iPod aan op de Airport (zonder je computer aan te hoeven zetten)? :?

Ik heb weinig ruimte, wil dus geen grote HiFi installatie, maar liefst mijn oude soundsticks gebruiken op een iPod. Gaat me een beetje tever Soundsticks II te kopen…