iPod bescherming?

Hallo,

Als het goed is heb ik morgen een mooie 15GB iPod. Maar wat voor een beschermingshoesje kan ik daarvoor het beste kopen? Ik heb gelezen dat een iSkin best duur is en ik vraag met af of de Contour Showcase niet te log (groot) is.

Heeft iemand tips of vergis ik me in bovenstaand?

Alvast bedankt!

Bas

Nou je krijgt bij je ipod het iPod Carrying Case. Dus ik weet nietof het nodig is om een andere te kopen.

Bij mij is de clip van die carry case van apple afgebroken omdat hij elke dag aan me broekriem hing, ook ik ben dus op zoek naar een alternatief voor mijn 10GB rev B.

ik gebruik eigenlijk nooit een case.. met mijn vorige deed ik dat wel.. maar vind het nu niet meer nodig.. ik zorg alleen wel dat hij niet met mijn sleutels in een broekzak zit. :)

[quote:38d29ca9bb]Nou je krijgt bij je ipod het iPod Carrying Case. Dus ik weet nietof het nodig is om een andere te kopen.[/quote:38d29ca9bb]

Euh? Ik dacht dat je die alleen bij een 20GB en 40 GB kreeg?

bet0r!

Ik heb inderijd wel zo'n hoesje gekocht (naam vergeten) maar gebruik 'm nooit. ~De iPod is zo'n mooi ding - die moet je voelen. Dan maar krasjes.

Twee weken geleden zat ik op de fiets en deed iets onhandigs met de bediening (even uit de jaszak). Viel de iPod uit mijn handen op straat. Beng! Stuiterde op alle hoeken en bleef toen liggen. Vervolgens bijna een auto er overheen.

Ik pak 'm op - steek de hoofdtelefoon erin en de muziek ging gewoon verder (sterker nog: was nooit opgehouden met spelen). Enkel twee mini-deukjes in het metaal. Dat dan weer wel.

Maar zeker niet voor herhaling vatbaar. :wink:

Stond je hart niet stil!?!?

Nou, bijna wel! Zeker toen die auto eraan kwam (en er net langs reed).

M’n hartslag ging van 320 kbps naar 16 kbps!

Bij mij is de clip van die carry case van apple afgebroken nadat ik hem uit de verpakking haalde... Maakt verder nie uit, want had hem denk toch nooit gebruikt.

ππ

Even op ebay kijken bij ipod case. Dan krijg je een aardig idee van wat er te koop is.