iPod blijft hangen op dat loskoppel teken (dat V-tje)

Hallo, ik heb laatst m'n iPod gebruikt om mijn systeem op te back-uppen.... Ik heb m gewist met t schijfhulpprogramma. Nu heb ik mijn back-up niet meer nodig en wil ik er weer muziek op zetten. Ik dus met de iPod updater m hersteld en daarna opnieuw geïnstalleerd. Maar nu komt t probleem. Op t moment dat iPod updater zegt dat ik m moet loskoppelen en aan een externe voeding moet hangen zodat ie verder kan gaan met de installatie blijft mijn iPod hangen op t loskoppelen tekentje....... Zo'n V-tje.... Mijn batterij was wel erg leeg moet ik zeggen dus heb ik m toch maar aan de externe voeding gedaan maar nu na een half uur staat dat V-tje er nog..... Echt balen dus! Weet iemand wat ik fout doe?? En zou dit onder de garantie vallen?? (Dan zeg ik natuurlijk niet dat ik mijn systeem er op geback-upped heb maar dat ik gewoon de nieuwe software erop wou zetten...)

Alvast bedankt voor de hulp!

Je moet 'm ook niet wissen met SHP! Maar iPod updater d'r overheen zou genoeg moeten zijn om 'm weer in orde te krijgen lijkt me... Dus probeer 'm 's te resetten, bij de 4e generatie is dat door Menu en Center tegelijk in te drukken voor een seconde of 8; bij de 3e generatie is het menu en play (dacht ik). Succes d'r mee! :)

Ik kwam vanmiddag thuis van school en zag dat mijn iPod ondertussen was uitgevallen omdat ie heel de nacht door had lopen ratelen op dat loskoppel teken. Ik stopte m weer in de externe voeding en nu doet ie t weer! Echt relax..... en wazig ook! Ben blij dat ie t weer doet! Bedankt voor de reset tip nikita!

Dat leeglopen is inderdaad ook een bekende 'truc' voor als 'ie zo erg is vastgelopen dat 'ie ook niet meer wil resetten, of in een reset-loop terecht komt (heb ik gehad met m'n oude iPod...). Hopelijk voor je blijft 'ie het nu weer gewoon doen :)

hoop ik ook! hoewel ie net opeens stopte met spelen.... volgens mij lag dat meer aan het nummer zelf dan aan m'n iPod...

[quote:4b16e4326a="sic-one"]hoop ik ook! hoewel ie net opeens stopte met spelen.... volgens mij lag dat meer aan het nummer zelf dan aan m'n iPod...[/quote:4b16e4326a]

Stopte 'ie gewoon of resette 'ie of sloeg 'ie het nummer over?
Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar ik zie in je onderschrift dat je een 3e generatie heb. Nou wil het dat ik d’r ook zo eentje heb gehad en die is dus vervangen nu door een mini omdat 'ie in een endless-reset-loop terecht komt telkens na ± 5 minuten… :?

Ik had er al bijna 2 uur muziek luisteren op zitten.... En toen speelde ie wel door (de tijd balk zeg maar, die ging gewoon verder) maar er kwam geen geluid meer uit. Toen ik m naar t volgende nummer skipte deed ie t wel weer, t nummer daarvoor (die t eerst dus ff niet deed) deed t ook gewoon weer.... T zal wel meevallen hoop ik.... Ik heb trouwens wel nog maar 2 weken ofzo garantie!

[quote:171a85ff92="sic-one"]Toen speelde ie wel door (de tijd balk zeg maar, die ging gewoon verder) maar er kwam geen geluid meer uit. Toen ik m naar t volgende nummer skipte deed ie t wel weer, t nummer daarvoor (die t eerst dus ff niet deed) deed t ook gewoon weer.... [/quote:171a85ff92]

Ow dat, dat heb ik ook wel 's met m’n iPod mini, 2e generatie. Kan volgens mij niet zo onwijs ernstig zijn… Zolang 'ie maar niet spontaan reset lijkt me er niet zo heel veel aan de hand. Het zijn natuurlijk eigelijk wel mini-computers, dus een vastloper behoort tot de mogelijkheden :wink:

ja daar heb je wel gelijk in ja... Maar vanzelf resetten is nog nooit voorgekomen (klop klop)..... Dan is t gewoon goed denk ik zo.... Bedankt voor alle hulp he!

Ik ga naar bed, morgen weer vroeg naar school! Doei

Vincent