Ipod blijft hangen

Hoi,

Ik probeerde net een track op te zetten, blijft m`n ipod mini hangen…

krijg hem met geen mogelijkheid gereset ofzo, iemand idee wat er aan de hand is?

doet ook niks als ik hem aan de computer hang, stom ding

Laat eerst eens weten wat de iPod precies laat zien op het scherm, en wat je al geprobeerd hebt om hem te resetten.

Hier zijn de reset-instructies voor de iPod mini van de Apple site

[quote:bf9b907812]To reset iPod mini and iPod (Click Wheel)

1. Connect iPod to the iPod Power Adapter and plug the power adapter into an electrical outlet.
  2. Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)
  3. Press and hold the Menu and Select buttons until the Apple logo appears, about 6 to 10 seconds. You may need to repeat this step. [/quote:bf9b907812]

[quote:a27eec8c3f="Buzz_D"]Laat eerst eens weten wat de iPod precies laat zien op het scherm, en wat je al geprobeerd hebt om hem te resetten.

Hier zijn de reset-instructies voor de iPod mini van de Apple site

[quote:a27eec8c3f]To reset iPod mini and iPod (Click Wheel)

1. Connect iPod to the iPod Power Adapter and plug the power adapter into an electrical outlet.
  2. Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)
  3. Press and hold the Menu and Select buttons until the Apple logo appears, about 6 to 10 seconds. You may need to repeat this step. [/quote:a27eec8c3f][/quote:a27eec8c3f]

allemaal al geprobeerd, dit is wat hij laat zien…
[img:a27eec8c3f]http://img111.exs.cx/img111/6591/DSC00019.gif[/img:a27eec8c3f]

gewoon een track die ik wou selecteren dus…

Dus als ik het goed begrijp bleef hij hangen nadat je hem weer losgekoppeld had van de computer en die track wou selecteren? Had je wel netjes op "OK to disconnect" gewacht?

Heb je al geprobeerd of de iPod updater software hem herkent als je hem aansluit? Zo ja, dan kan je een update of restore proberen. Anders zou ik hem nog een paar uurtjes in het stopcontact steken en daarna die reset nog eens proberen. Als het dan nog steeds niet werkt zal je bij de dealer moeten langsgaan of Apple bellen.

Hoor je de harde schijf werken? Wordt de iPod warm? Ik heb ook wel eens zo'n hanger gehad met een 3G iPod 10Gb. Oplossing: laten liggen en wachten tot de batterij op is.... Meer kon ik er dstijds ook niet aan doen.

Tja je moet gewoon terug naar de dealer gaan die weet met dit zoort dingen wel raad!! Ook al ben je het bonnetje kwijt zoals ik :D

Heb alles geprobeerd van bovenstaande, maar t lijkt gewoon alsof helemaal dood is...wordt niet warm ofzo :?

Morgne maar terug, baal er wel van al 3e keer terug in nog geen 3 maandne :frowning:

Hmm, derde keer terug? Het lijkt me redelijk dat ze je een nieuwe iPod meegeven dan.