ipod camera connector vraagje!

ik wil een video-ipod gaan kopen en een camera connector (inplaats van een 1 gig sd-kaartje)

ik vraag me af of ik kwaliteit verlies als ik mijn foto’s op mijn ipod zet?
mijn Panasonic camera staat niet op de (ondersteunde camera) site van Apple maak ik kans dat het toch werkt? Het is een Panasonic DMCFZ5K

bij voorbaat dank!

In principe wordt gewoon de hele inhoud van je geheugenkaart naar de ipod gekopieerd dus er is geen kwaliteitsverlies van de orginele bestanden. De meeste camera's worden ondersteund. Dat lijstje bij Apple is tamelijk onvolledig en oud. Het werkt trouwens ook met een losse cardreader, dus mocht het niet werken via de camera (onwaarschijnlijk) dan kan het ook nog anders dus!

Geen kwaliteitsverlies. Heb ca. 3000 foto's gemaakt deze maand in India. Wel erg handig als opslag en je kunt ze gelijk leuk zien. Het laden (bij mij 1 Gb) duurt wel lang (ca. 30 min.) en thuis ook (weer zo lang). Maar goed, het werkt. :|

Geweldig ding! Heb er afgelopen zomer volop gebruik van gemaakt.

Cool, ik denk dat ik er veel gebruik van zal gaan maken op mijn vakantie naar Bali. :)

Eerst nog ff aanschaffen natuurlijk

ben benieuwd of me sony ericsson K750i het erop zal doen... als ik het aansluit op me mac ziet iPhoto 'm in ieder geval als een camera.. zou wel lekker zijn.. kan ik meer dan 10 foto's maken in hoogste resolutie..