iPod Classic blijft hangen bij synchroniseren

ik wil mijn oude iPod Classic 80 GB weer gaan gebruiken, maar het synchroniseren van muziek lukt niet meer.
Als ik mijn muziek bibliotheek wil overzetten naar de iPod begint die met synchroniseren maar blijft die "hangen". Op het begin gaat het snel maar daarna duurt het uren.
Gisteravond heb ik de opdracht aangezet voor 270 liedjes, en vanmorgen waren pas 150 liedjes overgezet. Hij blijft niet echt hangen maar het duurt uren voor een paar liedjes.
Als ik dan de de iPod wil uitwerpen hangt heel iTunes vast. Als ik dan de ipod loskoppel doet iTunes het weer en is de iPod nog steeds leeg.
Ook heb ik geprobeerd om via schijfhulp de iPod te herstellen maar daar krijg ik de volgende melding
[img]/uploads/community/f57c09cadfdea7dc523b69c9a6014d6e6f5b2893_0.png[/img]
Is de hardeschijf van de iPod kapot?

Volgens mij is het herstellen van de iPod via Disk Utility niet het meest handig.

Het lijkt er wel heel erg op dat de HDD defect is. Deed hij het nog gewoon zonder problemen toen je het laatst gebruikt?

Ik heb em een maand of 3 voor het laatst gesynchroniseerd toen leek alles het nog goed te
Doen! Maar daarvoor heb ik het zelfde wel eens gehad. Geen idee hoe ik dat toen heb opgelost. Na 3 maanden de classic maar eens gezocht voor de skivakantie, omdat ik de touch niet wil gebruiken voor skieen.
En vind de classic gewoon een mooi device! Het is een echte \"klassieker\" geworden.