iPod Classic GB 160: waar kopen?

Ik ben van plan een iPod Classic 160 GB te kopen. Weet iemand waar die het goedkoopste is?

De goedkoopste die ik heb kunnen vinden is Eur 286 bij Digital Street

Iemand andere winkels die goedkoper zijn

Stevan

The US of A

In Gambia schijnen ze nog goedkoper te zijn.

En dan gaan we nu over naar de serieuze antwoorden....

Buiten importeren, denk ik dat je zelf al tot de laagste prijs bent gekomen.

Je hebt, net als wij, vast al uitgebreid geGoogled en hebt gezien dat Digital Street momenteel het voordeligst is.

Maar wacht... er gloort hoop aan de horizon.

Redcoon.nl is 3 euro goedkoper!!!

Ik was vrij serieus, ik ken regelmatig mensen die naar de States gaan, die geef je wat $$$ en die komn terug met jou iPod.

Ex b.t.w. kost dat in Amerika 224 euro.

B.t.w er bij en douanerechten als je pech hebt. Dan is je winst minimaal.

[quote:36d64ce1b4="KarelWillem"]Ex b.t.w. kost dat in Amerika 224 euro.

B.t.w er bij en douanerechten als je pech hebt. Dan is je winst minimaal.[/quote:36d64ce1b4]

Prox. €236,- Incl.

Prox? Waar vind ik die winkel?

:D douanerechten moet je dacht ik niet betalen als de verpakking al open geweest is.

[quote:87de64d7fb="Ri.Co"]:D douanerechten moet je dacht ik niet betalen als de verpakking al open geweest is.[/quote:87de64d7fb] Of het gewoon vanuit de VS als pakketje opgestuurt word! :lol:

Laten we niet opnieuw in de discussie vervallen over hoe je langs de douane komt zonder bij te betalen... als het gaat om Nederlandse winkels, moet je niet komen met de paralelimport... niet iedereen zit in een omgeving met USA-gangers, die zo even zo een dingetje mee kunnen nemen.

[quote:1281f81502="Ri.Co"]:D douanerechten moet je dacht ik niet betalen als de verpakking al open geweest is.[/quote:1281f81502] Laat je het dan open maken door de winkel waar je het besteld in de US? Ik zal er maar niet te hard op rekenen.

[quote:8d9540886c="KarelWillem"][quote:8d9540886c="Ri.Co"]:D douanerechten moet je dacht ik niet betalen als de verpakking al open geweest is.[/quote:8d9540886c] Laat je het dan open maken door de winkel waar je het besteld in de US? Ik zal er maar niet te hard op rekenen.[/quote:8d9540886c]

Als een kennis in de VS de verpakking al open maakt…?