[iPod Coverflow] Ik mis de helft van mijn artwork

Natuurlijk heb ik altijd netjes het artwork bij mijn albums gezocht. Helaas wordt enkel de helft ook daadwerkelijk naar mijn nieuwe iPod Classic 80GB overgepompt.. Hoe kan dit?

Je moet de nummers zelf ook een album cover geven. Dan komt het goed :wink:

Klopt, als er één nummer van een album een cover heeft weergeeft iTunes deze bij het complete album, iPod doet dit bij elk nummer apart :)

ja ik heb precies hetzelfde probleem bij ij ook maar de helft en dat van die albums wist ik al

Geweldig, dit lost inderdaad mijn probleem op. Gelukkig is dit makkelijk te doen door alle songs in een album te selecteren, get info te kiezen, en dan daar het artwork in te voeren. Bedankt!

Selecteer meerdere nummers, en gebruik dashboard. :wink: Wat??? Ja, dashboard, met behulp van dit. [url]http://www.apple.com/downloads/dashboard/music/amazonalbumart.html[/url] superhandig!

Je moet zelfs geen nummers selecteren met Amazon Widget. Gewoon instelling kiezen 'haal op voor huidig spelend album'. Heel erg handig :)

Daar is een iTunes account voor nodig. :)

Heb je elke keer maar bij één van de nummers van het album de illustratie toegevoegd? Dan zie je in iTunes in coverflow idd voor het hele album wel een cover, maar je iPod leest voor elk nummer afzonderlijk de covers af, dus voor de iPod moet je gewoon het hele album selecteren en een cover toevoegen.

Laat ze de iPod dan fixen, dergelijke inconsistentie is natuurlijk geen stijl van Apple.

[quote:b3696d3f74="Jurriaandvm"]Heb je elke keer maar bij één van de nummers van het album de illustratie toegevoegd? Dan zie je in iTunes in coverflow idd voor het hele album wel een cover, maar je iPod leest voor elk nummer afzonderlijk de covers af, dus voor de iPod moet je gewoon het hele album selecteren en een cover toevoegen.[/quote:b3696d3f74]Ah, jij bent de echo van de dag?

[quote:6d4d22f6ab="Nietzman"][quote:6d4d22f6ab="Jurriaandvm"]Heb je elke keer maar bij één van de nummers van het album de illustratie toegevoegd? Dan zie je in iTunes in coverflow idd voor het hele album wel een cover, maar je iPod leest voor elk nummer afzonderlijk de covers af, dus voor de iPod moet je gewoon het hele album selecteren en een cover toevoegen.[/quote:6d4d22f6ab]Ah, jij bent de echo van de dag?[/quote:6d4d22f6ab]

Die Nietzman ook he, altijd zo’n aardige, vriendelijke, behulpzame jongen…

[quote:2750f07974="Nietzman"]Laat ze de iPod dan fixen, dergelijke inconsistentie is natuurlijk geen stijl van Apple.[/quote:2750f07974] De iPod laat gewoon de cover per nummer zien. Zoals het hoort. Op je Mac kun je in iTunes de keus maken voor 'Selectie' of 'Huidig nummer'. Als je nummer dus geen cover bevat, laat iTunes ook daar geen cover zien. Alleen in het gedeelte waar je CD's gegroepeerd staan per cd met illustratie, krijg je altijd een cover te zien. Al is er maar bij één nummer een cover geplaatst.

Ik heb alle albumtags leeg. Vind ik niet boeiend, bovendien heb ik veel rips van vinyls in mijn library. Allemaal "unknown album" dus. iTunes geeft in coverflow keurig bij elk nummer de albumart weer. De iPod herkent in coverflow echter alles als één enkel album. Niet echt consistent. Overigens werkt bij mij de iTunes-screensaver daarom ook niet. Die geeft ook slechts één enkele cover weer.