Ipod doet niets meer

na te hebben gezocht in de search en daar geen resultaat te hebben kunnen gevonden toch maar even een nieuw draadje ervoor

de ipod (30gb photo) liep vast gewoon tijdens het nummer
dit is me nog nooit eerder gebeurd en ik heb hem in maart gekocht (macstore a-dam)
de reset doet hij niets (menu+play ) lang ingedrukt houden nadat je de hold aan en uit hebt gezet
reageerd niet. doet niets
hij word wel nog steeds warm. dus ergens heb ik het idee dat de schijf nog steeds draait
en vandaar dus warmer word

thuis gekomen heb ik hem in me computer gehangen. doet niets (hij is gesynct met een windows pc)
itunes aangezet maakt niets uit. het beeld is gewoon bevroren. hold aan en uit zetten verschijnt het slotje ook niet. het slotje komt niet terug
kortweg hij doet echt. niets
staat gewoon vast

heeft iemand een oplossing. ?
alvast heel erg bedankt

ok, sorry dat ik er dus een nieuw draadje voor heb geopend maar de reset manier word dus (blijkbaar) soms fout omschreven ik heb het dus opgelost door de GOEDE reset manier. (de enige dus ook) en ondanks dat ik dacht dat je je muziek kwijt bent is dat niet zo chillend :)

hier de enige juiste reset manier

[quote:2888415d37]

De iPod moet je op de correcte manier resetten

de ipod resetten:

• schuif de Hold switch naar “rechts” en daarna terug naar “links” (=uit)
  • druk de Menu knop in samen met de Selectieknop (=ronde knop in het midden) totdat het Apple logo verschijnt (6 tot 10 seconden)

[/quote:2888415d37]

(ja dat is gekopieerd en geplakt . van een ander topic. dus alle eer naar die persoon)

Het duurde bij mijn Ipod iets langer (sec. of 16) maar hoera het werkt!! Super bedankt! Ik was al bang dat ik hem weg kon gooien. Wat een opluchting.