ipod doet vaag

hallo

ik stopte gister men ipod in men computer om wat te klooien met ‘notes’ en itunes start vanzelf op en dan crash i gelijk, ik een beetje verbaasd. ik exporteer wat notes en haal dan men ipod uit men computer om te checke of de notes et doen. dan zie ik dat de accu 50% minder is geworden ik kijk gelijk naar de afspeellijsten en die zijn allemaal weg! ik ga naar nummers, componisten en genre en die zijn ook allemaal leeg :cry: ik check effe de geheugen verdeling en dan zie ik dat er niks is veranderd dus de muziek moet nog op de ipod zitten, kan ook niet anders want 20 gig aan muziek kan i niet in een minuutje wissen.
ik heb de ipod al een paar keer gereset ook omdat i soms half vastloopt wanneer ik hem uit de computer eject doe.
ik heb nog wel vlak voor de ipod crash nog ipoddownload uit et bestand verwijderd. maar ik denk niet dat et daaraan ligt want ik had het nog pas op een andere computer verwijderd en toen deed de ipod het ook nog.
alles is up to date, ik snap niet wat er mis is
iemand die mij kan helpen??

dank!

Heb je al geprobeerd opnieuw te synchronizeren met iTunes? Het lijkt erop dat iTunes halverwege het synchronizeren van de database gecrashed is. Dan staat je muziek inderdaad nog op de iPod, maar dan kan je er via de menus niet meer bij. Even opnieuw synchronizeren zou dan voldoende moeten zijn. Anders kan je nog even via de iPod updater restoren, zodat hij weer op de fabrieksinstellingen staat, en opnieuw synchronizeren met iTunes om de muziek er weer op te zetten.

even off-topic... men ipod? Krijg jij nederlands op school? Leren ze je daar nog schrijven?

spreektaal man, jezusss.. gebruik je hersens als je geen antwoord op de topic heb of je lekker wilt aanstellen en zogenaamd niks van men verhaal begrijpt dan reageer je toch lekker niet. simpel als dat..

Spreektaal? Spreektaal...spreek je toch?