iPod: efficient gebruik van laatste restje stroom

Mijn iPod bevalt me prima. Maar die batterij :x Vandaag opnieuw: muziekje op de fiets naar m'n werk (let wel: uurtje heen, uurtje terug). 10 minuten voor thuiskomst geeft mijn iPod het weer op :evil: Ik kan best 10 minuten zonder muziek, maar ik vind het veel erger dat mijn iPod de afspeelgegevens kwijt raakt. Die gebruik ik veel om nog een beetje overzicht te krijgen in mijn omvangrijke muziekcollectie. Ik heb in een forum iets opgevangen over een waarschuwing bij een bijna lege batterij. Kent iemand dat? Of liever nog: automatische shutdown als de batterij bijna leeg is.

Vreemd, want hier krijg ik gewoon een icoontje te zien met een lege baterij. Mij settings blijven gewoon bewaard.

Adriaan

Dat icoontje krijg ik ook. En vrijwel meteen erna kapt mijn iPod ermee en ben ik mijn afspeelgegevens ([i:ebc843ef8c]laatst afgespeeld[/i:ebc843ef8c] en [i:ebc843ef8c]aantal keer[/i:ebc843ef8c]) helemaal kwijt. Bovendien valt het scherm helemaal weg (ook het batterij-icoon). Heb ik een update gemist ofzo?

Ik denk dat je de laatste versie gebruikt, maar controleer het even. Worden de rest van de instellingen wel gewoon bewaard?