ipod firewire kapot?

ik heb de ipod op elk mogelijke manier formateerd, gereset, opnieuw geinstalleerd, noem het maar op. Ik blijf echter CONSTANT de volgende error krijgen:

'u kunt niet kopieren via firewire, maar alleen via de meegeleverde usb-kabel. Sluit met selectieknop"

als je vervolgens op selectieknop drukt krijg ik de melding weer, en weer, en weer, en weer, en weer.
Ik word er echt een beetje gek van want gister was het probleem dat ik de ipod niet meer uit kon zetten. Nu is dat opgelost (hoe weet ik eigenlijk niet, hij gaat nu wel weer uit) maar nu kan ik hem dus helemaal niet meer besturen omdat hij TELKENS met die melding aankomt terwijl hij niet eens op pc is aangesloten.

Ook al hard reset gedaan; soft reset; geformateerd; onder windows en onder apple gesynchroniseerd… ik weet het echt meer, HELP!! iemand!!!

Wat voor iPod is het en van wanneer?

Je weet dat de nieuwste iPod’s (iPod Nano, Shuffle, Video) niet met firewire kunnen synchroniseren? :roll:

om welke ipod gaat het?

het is een ipod video 30gb .. maar dat is het hem juist, ik heb niet eens een firewire kabel in huis laat staan dat ik em daar ook maar ooit op aangesloten heb

nou net een nieuw nieuwtje: ik heb de ipod voor de ik weet niet hoeveelste keer gereset (windows) en het valt me nu inderdaad op dat er niks aan de hand is totdat ik mijn muziek erop zet, het kan toch niet zijn dat er iets van "badfiles" gekopieerd worden via itunes? Ik doe hem handmatig bijwerken en alle files in itunes zijn gewoon allemaal te beluisteren. Ik snap het echt niet meer..

dat klopt... firewire werkt alleen op oudere iPods. De video ondersteund voor data overdracht alleen USB. firewire kan voor de video iPod alleen worden gebruikt om hem op te laden.

oh... oeps... niet goed gelezen. Heb je al een ander USB kabeltje geprobeerd?

Misschien ligt het aan iTunes....het laatste probleem wat ik met mn iPod Video 30GB had bleek aan iTunes(Mac) te liggen. Ik kreeg steeds een error mbt dataoverdracht, ook na het meerdere malen resetten van de iPod. Op de iBook van een vriendin kwam dit probleem met mijn iPod niet voor. Na het opnieuw installeren van iTunes op mn iMac waren de problemen dan ook voorbij.