Ipod Firewire probleem

Het zal wel een vraag zijn die eerder al gesteld is, maar heb al beetje gezocht in het forum maar vond geen oplossing. Dus stel ik het maar eens opnieuw. Heb een redelijk vervelend probleem met men Ipod 3e generatie 40gb. Als ik hem aansluit op m'n computer (apple) al wat er dan gebeurd is dat de ipod begint opteladen. Komt niet als icoontje op de desktop, en ook niet tevoorschijn in Itunes. Heb al geprobeerd op verschillende andere computers maar daar ok zelfde probleem. Software update doen via die Ipod updater gaat ook niet, die zegt doodleuk dat ik een ipod moet aansluiten, ook al is de ipod aangesloten.... herstarten van de ipod helpt niet, diskcheck lost het probleem ook niet op. als ik hem aansluit via een usb kabelke dan werkt de ipod wel normaal, maar zou wel liefst hebben dat hem gewoon op firewire werkt. Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, en er ook een oplossing voor kent?????

Greetz

volg deze link maar.... http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=60950 misschien word je daar wijzer van...

en anders

controleer voor de zekerheid eens je kabeltje, of je firewire op je mac.
het lijkt namelijk dat die kabel een defect vertoont…

suc6

Ik herken het euvel: heb ook een 40 Gb 3e generatie. Het trad alleen op bij mijn eigen account, ingelogd als een andere gebruiker had ik geen problemen. Om diverse redenen heb ik OSX een paar maanden geleden opnieuw (clean) geinstalleerd. Sindsdien werkt alles feilloos.

ben vanavond eens langs gelopen in de appel winkel met m'n probleem. Daar hadden ze op hun mac's net het zelfde probleem als mij. Ik moest eens contact opnemen met de apple helpdesk zijden ze. Zal da morgen eens doen, en laat hier wel iets weten als ik oplossing krijg.