ipod foto

ne schone prijs om ne ipod foto 20gb te verkopen? ij is al uit garanatie

Typ je nou gewoon te snel, of ben je gewoon niet zo goed in Nederlandse taal...???

dat is belgisch :P kijk maar eens op belgische fora :P

125 / 150 euro...

Belgisch? Wat is dat? Belgisch bestaat niet. Vlaams bestaat, nederlands bestaat. Je spreekt Nederlands of je spreekt één van de Vlaamse dialecten.

:slight_smile:

Een vlaamssprekende Belg

Hmm.. rond de 110 -130.

[quote:a19b0055b5="MadSven"]Typ je nou gewoon te snel, of ben je gewoon niet zo goed in Nederlandse taal...???[/quote:a19b0055b5]

Met die kop van jou d’r bij is die vraag helemaal compleet :smiley: GEWELDIG gewoon. En wat is garanatie? :mrgreen:

[quote:57fad54162="Jesper"][quote:57fad54162="MadSven"]Typ je nou gewoon te snel, of ben je gewoon niet zo goed in Nederlandse taal...???[/quote:57fad54162]

Met die kop van jou d’r bij is die vraag helemaal compleet :smiley: GEWELDIG gewoon. En wat is garanatie? :mrgreen:[/quote:57fad54162]

Haha alsof een 20 jarige peuter zo overtuigend is :wink: :smiley: hehe genoeg gegrapt… hoe is de staat van de iPod (pics please) en staat er een ‘personal message’ op de back of is het ‘plain’ met apple ipod 20Gb etc… ?

[quote:a088aa3000="Maccrackie"]Belgisch? Wat is dat? Belgisch bestaat niet. Vlaams bestaat, nederlands bestaat. Je spreekt Nederlands of je spreekt één van de Vlaamse dialecten.

:slight_smile:

Een vlaamssprekende Belg[/quote:a088aa3000]
Vlaams bestaat niet als taal, Vlamingen spreken Nederlands…

is eht trouwens de 60GB of 20GB versie?

[quote:de924fe408="Zweefvliegerke"]is eht trouwens de 60GB of 20GB versie?[/quote:de924fe408]

In een ander topic gaf ik mensen nog het advies om een topic eerst goed te lezen, omdat vaak zinnen uit de eerste post al over het hoofd gezien worden…

[quote:de924fe408=“bunny”]ipod foto 20gb[/quote:de924fe408]

GRRRR ik haat het als ze een turbo taaltje proberen te spreken. Meestal zijn het pubers die dialect met nederlands vermengen en heel de taal om zeep helpen.

Voor eens en altijd stop daarmee. Je probeert met anderen te communiceren dus doe je het op een correcte verstaanbare manier of je doet het niet. Dat is heel het punt van communicatie. Later in het bedrijfsleven zal je het ook moeten doen.

Sorry dat het niet echt bij het onderwerp past maar kon me niet beheersen. :?

jij woont waarschijnlijk niet in west-vlaanderen? :wink:

misschien moeten we maar met de tijd mee gaan :wink:

yo tie ipd=fatte sjizzle :stuck_out_tongue:

(of toch niet?)

Bunny, een vriendelijk verzoek om hier gewoon Nederlands te tikken. En niet alleen in dit topic maar in alle topics waar je post.

ik woon in westvlaanderen 8) . Maar daarom erger ik me er nog meer aan. Dialect is om te spreken of te zingen ('t hof van commerce van hier wat verder). Maar als je met anderen wil communiceren zoek je een gemeenschappelijke taal. Als je dit niet doet komt je boodschap en/of vraag niet over en is het doel van communicatie verloren.

[quote:fa64d46270="MacBjorn"]Bunny, een vriendelijk verzoek om hier gewoon Nederlands te tikken. En niet alleen in dit topic maar in alle topics waar je post.[/quote:fa64d46270]oké ik zal mijn best doen nu zal ik er extra op letten... :wink: :apple: :innocent:

[quote:e3f2f56f85="iCore"]Hmm.. rond de 110 -130.[/quote:e3f2f56f85] Dat is niet zo veel.. Zou je niet denken aan +/- 100 euro meer?