Ipod foutmelding (-50)

Hallo,

ik heb sindskort een Ipod(60GB) en ik kan daar geen bestanden opzetten, want ik krijg steeds de volgende foutmelding:

Het bestand kan niet worden geïmporteerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-50).

Wat betekend dat?

Ik heb het volgende al geprobeerd:

-resetten
-andere USB poort
-pc herstart (WinXP)
-nieuwe Itunes
-nieuwe drivers Ipod
-Ipod update
-restore

Wie kan mij helpen?

Greetzzzz…

Uit mijn windows tijden ken ik mss nog een oplossing (omweg). Probeer het eens op een andere account op je systeem.

Heb je je iPod al eens opnieuw geformatteerd? Heb je hem uberhaupt al geformatteerd?

Ik kreeg vandaag elke keer dezelfde soort melding op mijn iPod. Heb toen één voor één playlists uitgeschakeld en eerst playlist voor playlist gesynct. Daarna pas de foto's aangezet. En toen dat goed ging agenda's en adressen er bij gezet.

Het probleem deed zich daarna niet meer voor.

[quote:cddeeec31c="pietjepuk6546"]Uit mijn windows tijden ken ik mss nog een oplossing (omweg). Probeer het eens op een andere account op je systeem.[/quote:cddeeec31c] Gedaan, helpt niet. [quote:cddeeec31c="Sc1F1"]Heb je je iPod al eens opnieuw geformatteerd? Heb je hem uberhaupt al geformatteerd?[/quote:cddeeec31c] Nee, hoe moet dat? [quote:cddeeec31c="KarelWillem"]Ik kreeg vandaag elke keer dezelfde soort melding op mijn iPod. Heb toen één voor één playlists uitgeschakeld en eerst playlist voor playlist gesynct. Daarna pas de foto's aangezet. En toen dat goed ging agenda's en adressen er bij gezet.[/quote:cddeeec31c] Helpt ook niks :?