iPod G4 20GB ongevraagd op PAUZE!!! help

heb gister n iPod G4 20GB gekocht...en ik vind t een super ding heb lekker heel wat Cdtjes erop gezet...MAAAAAARRRR hij gaat vrij regelmatig zonder enige regelmaat ongevraagd op pauze... hold of geen hold... reset all settings...alle mogelijkheden geprobeerd snap er niks meer van.... ik baal :evil: hoop heel erg dat iemand me snel kan helpen...

Het is niet zo dat dat gebeurd als je toevallig net je earphones eruit trekt? Dit is dan namelijk geen bug, maar een feature..

is het geen instelde sluimerperiode??

uhmm nee en nee...

ik heb t idee dat het temaken heeft met de holdfunctie… hij doet t nl volgensmij alleen als ie op hold staat… maar t is echt heel raar… er zit geen systeem in… gewoon als ik m in mn zak heb soms na 2seconden soms na 2minuten of ergens ertussen…
shit! baal er echt van
niemand heeft hier ervaring mee?

[quote:b59da9bb16="Sybke"]Het is niet zo dat dat gebeurd als je toevallig net je earphones eruit trekt? Dit is dan namelijk geen bug, maar een feature..[/quote:b59da9bb16]

herstel…
ik denk dat je gelijk hebt…volgensmij maakte mn headphone(sony) soms niet helemaal lekker contact…kwa geluid merk je daar niks van maar mn ipod denkt daar blijkbaar anders over…als ik de bijgeleverde oordopjes grbuik is er niks aan de hand… so fock SONY! maargoed t wordt toch tijd voor n nieuwe headphone :stuck_out_tongue:

iig suuppeerr bedankt voor je tip!
[en t is eigenlijk ook wel net iets stoerder met witte in-eartjes :roll: ]

Effe off-topic! vinden jullie ook niet dat er verdacht veel zweden op het forum zijn ;-)

[img:5f1ac3860b]http://jeroenimo.spymac.net/zweed.jpg[/img:5f1ac3860b]