Ipod gaf de geest?

Hoi, ik vond dit topic nergens op het hele wijde web, maar ik zit met het probleem.

Mijn ipod geeft het zwarte appel logo weer, en je hoort de harde schijf draaien. Maar dan verschijnt de map met het uitroepteken. Probleem.
Ik probeerde hem al te restoren via ipod updater, maar die herkend hem niet. Ook niet na resetten, rebooten van mijn powerbook G4 os 10.3…
Niets lijkt nog te helpen. Zeg niet dat mijn ipod dood is, maar dat hij nog te maken is… Please.

Groeten

Stuvio.

Ik heb geen iPod, maar ik weet wel dat veel mp3 spelers een "noodknop" hebben. Dan moet je een bepaalde knop op je Mp3 speler ingedrukt houden terwijl je hem aansluit op je mac en ingedrukt blijven houden, en dan een restore programmatje draaien

Heb je hem heel toevallig hard laten vallen? Een vriendin van me had dit ook en was niet meer te maken :( Maar ik wil niet gelijk alle hoop wegzuigen. Bel Apple eens op en kijk wat zij kunnen doen!

Hoi daar, bedankt voor jullie reacties! Er is een "noodknop" maar dat werkt ook niet.. Laten vallen heb ik hem niet, wel ben ik er mee gaan joggen, en toen skipte hij soms.. Hij zit nog in garantie, dus kan ik hem misschien best binnendoen!

Ik hooop dat hij niet stuk is.

ik heb hetzelfde probleem ik heb een 1g 10 gyg de ibook ziet hem niet eens mijn hoop is verdwenen:( ik heb ook geen garantie meer.

[quote:4baeb41996="AssWake"]ik heb hetzelfde probleem ik heb een 1g 10 gyg de ibook ziet hem niet eens mijn hoop is verdwenen:( ik heb ook geen garantie meer.[/quote:4baeb41996]

Oei, dat is wel heel vervelend. Ik heb de mijne terug opgestuurd, en krijg een nieuwe… Onherstelbaar.

Wil je daarmee niet ontmoedigen…

Dit heb ik ook..

Mijn vorige iPod had het ook en die heb ik opgestuurd. Maar degene die ik ervoor in de plaats kreeg deed binnen een week precies hetzelfde.

Het moet toch gewoon op te lossen zijn?

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem gehad. Bij het opstarten van mijn mac herkende hij mijn 40 Gb-iPod niet meer. Ik heb geprobeerd te herstarten maar dat hielp niet. Wel bleef het "koppel niet los"-logo op de iPod staan. Ik heb hem er toen wel uitgehaald en de Menu en selectie-knop 6 sec. ingedrukt. Toen verscheen het apple logo maar deed ie nog niks. Er kwam vervolgens ook een mapje met uitroepteken op het scherm. Mijn vriend heeft hem vervolgens op zijn PC (windows) aangesloten met iTunes. Hij kreeg hem wel aan de praat (ict gestudeerd) en volgens hem had ik de iPod te VOL gepropt. Hierdoor blijft er te weinig ruimte over voor de iPod om zijn basis taken uit te voeren zoals het communiceren met de computer. We hebben er wat Giga Bites af gedonderd en nu werkt hij weer perfect!!

:smiley: groet, Alan

:) Daar was ik dus ook bang voor, dat hij te vol zou zitten misschien. Wat hij bij mij doet lijkt namelijk op wat een pc doet als hij te vol zit, soms begon hij te haperen enzo.

Het enige gekke is, dat ik er maar 22 GB op heb zitten…

Maar zou je misschien aan die vriend kunnen vragen wat hij dan precies heeft gedaan ermee?

Wat hij precies deed klinkt bijna te simpel voor woorden; met de usb-kabel aangesloten op de PC (hierop was al wel iPod software en iTunes geînstalleerd), computer geherstart, en daarna gewacht tot ie hem pakte. Dat laatste duurde wel langer dan normaal. Dus geduld is geboden.. Hierna kwam de iPod dus als harde schijf in beeld. Ik moet er wel bij vermelden dat we al vaker mijn iPod op zijn computer hebben aangesloten om films te kijken.

Ook heb ik toen ik de iPod net had, hem ingesteld als harde schijf (dus om ook andere data dan muziek erop te kunnen zetten). Dat kan misschien verschil uit maken. Maar goed, ik begrijp ook dat er bij jou niet zo veel op staat. Dat is wel vreemd…

Ook bij mij stond er max 16gig op.. Niet ingesteld als harde schijf, kapot.. MAar ik krijg een nieuwe, hoera.

Ja ik ben er niet zo blij mee als ik wéér een nieuwe moet. Dat wordt dan de vijfde ofzo :/

En ik ben bang dat ik het probleem houd…

Zou het uitmaken dat ik xp heb zonder SP2 ?

En wat deed die gast toen de pc de ipod pakte…?

Nou volgens mij niks.. De iPod kwam als schijf in beeld in het rijtje met de gebruikelijke andere drives, en toen kon ie hem gewoon openen.

We hadden ook geen flauw idee waarom uiteindelijk mijn Mac hem niet pakte en zijn PC wel…

[quote:ec230a699c]en volgens hem had ik de iPod te VOL gepropt. Hierdoor blijft er te weinig ruimte over voor de iPod om zijn basis taken uit te voeren zoals het communiceren met de computer. We hebben er wat Giga Bites af gedonderd en nu werkt hij weer perfect!! [/quote:ec230a699c]

Wat is dat voor nonsens je kunt je iPod harddisk gewoon volschrijven, zolang je maar niets doet met de verborgen systeem partities ( Hier kan je normaal gesproken niet bij ).