IPod Garantie

Ik heb sinds ± een maandje een ipod 20gyg 4g. Nou zijn mijn oordopjes kapot (zoemend en krassend geluid en bij bass bonkend geluid) nou heb ik me laten vertellen dat ik bij de apple site een formuliertje moet invullen en dat ik daarna nieuwe krijg, wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik precies heen op de apple site? wie kan mij hiermee helpen

BVD

kijk eens op : http://depot.info.apple.com/ipod/

Maar als ik dat formulier invul dan krijg ik tog de oordopjes vanzelf thuisgestuurd zonder daarvoor te betalen, want zo iets lijkt mij onder de garantie te vallen??? tog???

Nou zit ik op de apple site en heb van Lempke de link doorgekregen heb me geregistreerd en dan zegt ie int engels van ja we hebbe je gegevens niet in de lijst staan, sorry voor et ongemak

wat is dit??? (ligt dit aan mij of heeft apple voor de 1e keer zijn spulletjes niet voor elkaar???)

[quote:85970ac205="Statics"]Maar als ik dat formulier invul dan krijg ik tog de oordopjes vanzelf thuisgestuurd zonder daarvoor te betalen, want zo iets lijkt mij onder de garantie te vallen??? tog???

Nou zit ik op de apple site en heb van Lempke de link doorgekregen heb me geregistreerd en dan zegt ie int engels van ja we hebbe je gegevens niet in de lijst staan, sorry voor et ongemak

wat is dit??? (ligt dit aan mij of heeft apple voor de 1e keer zijn spulletjes niet voor elkaar???)[/quote:85970ac205]

0900 7777703

leg het ze eens uit en wedden dat je gratis nieuwe krijgt…

i love :apple: Care

Bel ze gewoon op!

0900 7777 703

Twee weken geleden gingen mijn twee iPods kapot door een nieuwe - maar corrupte - iPod Power Adapter (fabrieksfoutje…) en viel er een onderdeel uit mijn Apple Wireless Mouse.

Binnen tien dagen had ik een vervanging in huis van alle producten… keurig via UPS. Een van de iPods was net 10 dagen over de garantiegrens… bleek geen probleem.

Two thumbs up voor deze service!

nou vrijdag krijg ik ze, bedankt jongens voor et nummer en natuurlijk voor de link, ik wist na een aantal forums te lezen dat apple een goeie service had maar dit had ik niet verwacht topservice, zie je niet bij veel electronica bedrijven mijn volgende pc word egt een apple ( windows SUCKS nu helemaal)

[quote:6c6be6bbda="Statics"]Maar als ik dat formulier invul dan krijg ik tog de oordopjes vanzelf thuisgestuurd zonder daarvoor te betalen, want zo iets lijkt mij onder de garantie te vallen??? tog???[/quote:6c6be6bbda]

[schoolmeester modus]

Tog is met ch, dus toch

[/schoolmeester modus]
:stuck_out_tongue:

hahaha, i know maja ben helemaal gewend aan et internet taaltje :D

Heb je je iPod wel geregistreerd voor garantie bij Apple, door het serienummer en datum van aankoop door te geven? Het beste kun je dat telefonisch doen, even apple bellen, een 020 nummer geloof ik maar dat vind je zo op de apple site. Als je dat hebt gedaan dan krijg je zo nieuwe oordopjes van apple.

Voor als nog bedankt PeterK, ik heb inderdaadt gebelt. En de service was perfect, kan et niet beter zeggen, maar toch bedankt voor je reactie nog.

Ok mooi, graag gedaan.