iPod garantiebepaling

Hi,

Hoe zit het met de garantie van de iPods.
Wat als ik m bijvoorbeeld in Maleisie gekocht heb en dat ding gaat in NL kapot. Kan ik m dan in NL laten maken of moet ie dan weer terug naar Maleisie.

Zit er dan uberhaupt wel garantie op?

ik weet dat dat wel het geval is als je een laptop hebt aangeschaft met applecare protection plan. maar als je dat niet hebt dan niet. een vriend van mij (duitser) woont hier in nederland, maar zijn titanium moest gefixed worden,.. en hij moest hem op sturen naar duitsland.

HS-L

Ik heb zelf in Februari in de USA twee I-Pod's gekocht (een voor een collega en een voor mijzelf), en dacht tot mijn groote schrik dat de mijne kapot was na 2 weken :cry: . Hij reageerde nergens meer op, geen beeld, geen geluid niets.

Balen, goed ik Apple service centrum gebeld en na gevraagd bij apple zelf hoe het met garantie zat. Zij vertelde mij dat voor de Ipod dezelfde garantie bepaling geld als voor bv laptops, en dat is wereldwijd, zonder gedoe.
Het was geen probleem om hem in nederland onder garantie te laten repareren! Fijn dus.

Gelukkig kreeg ik een tip van de service man om eerst mijn Ipod te proberen resetten (Menu en play enkele seconden vast houden), het dat bleek te werken, probleem opgelost.

ps. in de USA kun je voordelig een IPod aanschaffen, ik weet niet hoe dat zit in Asie ??

Als je er een in Azie koopt is ie iets duurder,moet je er een mondkapje bijkopen. :wink: