iPod-gebruikers gaan trippen!

[img:8cecfcf05c]http://www.griffintechnology.com/images/products/prod_itrip.jpg[/img:8cecfcf05c]

Lees hier meer:

http://www.griffintechnology.com/products/itrip/

In de serie geinige gadgets. Nu nog zien dat 'ie hier verkrijgbaar gaat worden.

Sweet! (Ik dacht dat jij moest werken trouwens... ;) )

waauw wat een gaaf ding zeg, is klein en haalt zijn stroom uit de ipod.

euh, waar steek je je oortjes in?! (je weet wel, koptelefoon heet dat hier in de volksmond :) )

op de site is er nergens een foto te zien van de bovenkant!!

—> BoeSBoeS stomste opmerking op macosx.nl forum ooit :slight_smile:
BoeSBoeS schrijft geschiedenis :smiley:

Hehe grappenmaker. Het is een FM-zender die ervoor zorgt dat je de muziek uit de speakers van je radio kunt beluisteren. Ofwel overal waar je een apparaat met FM-ontvanger en speakers hebt.

Waaaaaaaaaaaat een gave unit zeg ! Fantasties. Nu alleen nog een iPod....

haha :)

ok!

nu versta ik het!

hmm

had misschien wat beter gelezen :slight_smile:

zou ie ook op een gewone mp3 speler werken????????

[quote:0e1857324d="Jan-Willem"]zou ie ook op een gewone mp3 speler werken????????[/quote:0e1857324d]

Als je dit zo leest niet:

[quote:0e1857324d]It’s clear that the iTrip is made specifically for the iPod. This gives iTrip advantages over similar devices. For example, with the iTrip, you can have the cleanest possible signal - because you can choose any radio station on the dial to tune for the best performance possible. You do this by ‘playing’ special station codes directly from the iPod itself. Simple.[/quote:0e1857324d]

Dit klinkt een beetje alsof je vanaf de iPod iets kunt benaderen. Al vraag ik me af hoe dat gaat werken zonder nieuwe software op de iPod. Als simpele FM-zender zou hij best wel op een andere MP3-player passen denk ik, maar dat zal er niet te best uitzien. Daar kun je beter andere oplossingen voor zoeken (en die zijn er zeker).

Ene Ralph van Griffin wist me te vertellen dat ze alleen voor de US bestemd zijn, vooralsnog, en dat er geen concrete plannen waren voor andere landen. Op zich is FM in de US wel hetzelfde als hiero, dus ik waag het er wel op denk ik.

Als jij hem gaat testen en het werkt goed dan ga ik ook aan de iPod!!!!! en bestel ik ook z'on zendertje......

[quote:f4aac64e2c="araminta"]Ene Ralph van Griffin wist me te vertellen dat ze alleen voor de US bestemd zijn, vooralsnog, en dat er geen concrete plannen waren voor andere landen. Op zich is FM in de US wel hetzelfde als hiero, dus ik waag het er wel op denk ik.[/quote:f4aac64e2c]

het is nog sterker, ze zijn in europa verboden omdat je er andere FM zenders mee stoort (dus als je zo’n ding op je iPod zet ben je een zender piraat :slight_smile: ). wel jammer want hij zend op ongeveer 20 meter uit dus je stoort er niet gigantisch veel mee, misschien wat auto’s op het moment dat je in de file staat dat een paar auto’s mee kunnen luisteren naar jouw muziek… :slight_smile:

ik werk naast mijn studie bij een autoverhuurbedrijf, dus veel rondrijden in verschillende auto’s en ik zou er graag een willen hebben, maar ja dat regel ik wel als er iemand naar amerika gaat!!

op het moment dat je het geval op je iPod zet dan komt er een menu optie bij op je ipod en daar kan je uit een aantal frequenties kiezen!!

groeten
HS-L

Juist ja. Dat is natuurlijk ook de reden dat Dr. Bott's v1.0 uitbreidingsset voor de iPod niet verkrijgbaar is in Europa. Daar zat namelijk ook al zo'n FM transmitter bij. Al was die zo lelijk als de nacht in vergelijking met de iTrip.

Toch jammer. Nu was ik om pecuniale redenen toch al van plan om ze via een vriend in de VS te bestellen.

[quote:9906da111d="araminta"]Juist ja. Dat is natuurlijk ook de reden dat Dr. Bott's v1.0 uitbreidingsset voor de iPod niet verkrijgbaar is in Europa. Daar zat namelijk ook al zo'n FM transmitter bij. Al was die zo lelijk als de nacht in vergelijking met de iTrip.

Toch jammer. Nu was ik om pecuniale redenen toch al van plan om ze via een vriend in de VS te bestellen.[/quote:9906da111d]

een vriend van mij gaat binnenkort op-en-neer, misschien kan ik er ook een voor jou regelen.,…

[quote:18d822465e="HS-L"]een vriend van mij gaat binnenkort op-en-neer, misschien kan ik er ook een voor jou regelen.,...[/quote:18d822465e] Hmmm. Dat klinkt zeer goed! Bedenk echter wel dat we het hebben over een product dat pas in de lente geïntroduceerd wordt, en dan hebben we het vast niet over 21 maart. Vervolgens moet het ook nog ergens in de winkels liggen. Maar ik hou me zeker aanbevolen, en wel voor twee stuks (medeforumlid Castor ziet het ook wel zitten). Mocht je vriend te vroeg in de States zijn voor de aanschaf, dan kijk ik wel of ik het kan regelen.

Komen we op terug…

[quote:1c5be7b0cd="araminta"][quote:1c5be7b0cd="HS-L"]een vriend van mij gaat binnenkort op-en-neer, misschien kan ik er ook een voor jou regelen.,...[/quote:1c5be7b0cd] Hmmm. Dat klinkt zeer goed! Bedenk echter wel dat we het hebben over een product dat pas in de lente geïntroduceerd wordt, en dan hebben we het vast niet over 21 maart. Vervolgens moet het ook nog ergens in de winkels liggen. Maar ik hou me zeker aanbevolen, en wel voor twee stuks (medeforumlid Castor ziet het ook wel zitten). Mocht je vriend te vroeg in de States zijn voor de aanschaf, dan kijk ik wel of ik het kan regelen.

Komen we op terug…[/quote:1c5be7b0cd]
shitt, ik dacht dat hij nu al uit was… :frowning:

heeft iemand ervaring met dit ding?

welliswaar veel minder mooi… maar voor mij erg handig…
Die pod slingert nu mijn hele auto door (nee, zo ruig rij ik niet!)

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/182/wo/2F6XpHSDzCIs3z8KV1I2oXL091A/1.3.0.3.27.8.3.49.13.0

[quote:dbc4fb3939="araminta"]Maar ik hou me zeker aanbevolen, en wel voor twee stuks (medeforumlid Castor ziet het ook wel zitten). [/quote:dbc4fb3939] Zeker weten! :)

[quote:9c586b6f7c="Jør"]heeft iemand ervaring met dit ding?[/quote:9c586b6f7c] Bedoel je de iRock? (Die URL bevat sessie-informatie, en was niet meer actueel.)

Lijkt me exact hetzelfde, alleen --geef je al aan-- niet zo gelikt. Kopen dat ding, en dan je ervaring delen. :innocent:

sorry, dat had ik niet in de gaten. Ik hoop dat deze het wél blijft doen.

het is een ipod houder, voor in je sigarettenaansteker, met een ingebouwde FM zender.

http://www.netalog.com/suggest.tpl?command=search&db=dbs/products.db&cart=10442726355210764&eqPRONAMEdatarq=TransPod%20All-In-One%20Car%20Solution%20for%20iPod&searchSKU=w001-2002&max=1&eqAVAILdatarq=YES&max=1%20"