Ipod gestolen, wat nu?

tja,,,zo ben je gelukkig,,, en zo breken ze bij je in en jatten um,, snik dus bij deze,,,zal ik maar de video gaan halen als troost?? en weet iemand waar ie een beetje te betalen is,,het liefst 60gb bvd

Verzekering?

WAT is er gejat dan?

Elementary, my dear Watson. In het iPod & iTunes topic, sprekende over een video en 60 GB, is zijn iPod gejat.

Het topic staat in een iPod & iTunes forum en het gaat om een 60 gig model.... rara wat zou dat zijn?

Maar goed, ik verander de topictitel even.

Er is maar een ding wat je kan doen om het verlies te compenseren: een nieuwe kopen, die beter, mooier en duurder is dan degene die gestolen is.

prijs je gelukkig dat je het kan navertellen, hier in België komt er eentje niet zo goed vanaf

MacSupport had een 60gb ZGAN voor niet veel. Even bij de occasions kijken bij macsupport.nl

w8 ff, staar je mac er nog wel ? :?

en het serienummer even laten registreren. ik heb het nooit bij de hand gehad, dus wie zegt even waar dat kan? dan wordt het voor de jatter moeilijker om hm door te verkopen. (als je iets koopt via bijv. tweedehandsmac.nl dan kan de koper een check doen op het serienummer om te zien of het item dat ie koopt als gestolen geregistreerd staat).

klote streek ! :x :cry: het doet me zeer als ik eraan denk.

Je kunt het serienummer registerern bij http://www.tweedehandsmac.nl/ onder "gestolen hardware registratie".

[quote:591ad876f0="sabine"]MacSupport had een 60gb ZGAN voor niet veel. Even bij de occasions kijken bij macsupport.nl[/quote:591ad876f0] Als je hun occasions bekijkt, vind ik het allemaal wel vrij prijzig hoor! Een iPod Nano 2Gb voor 196 euro, de 60GB iPod Photo(dus de dikke vorige generatie) voor 325 euro. Je koopt dan wel bij een goede dealer, maar het verschil lijkt mij toch te klein met nieuw.....

[quote:50d46a8133]prijs je gelukkig dat je het kan navertellen, hier in België komt er eentje niet zo goed vanaf[/quote:50d46a8133] had ik ook gelezen... desniettemin dat het zonde van je ipod is

allemaal bedankt voor snelle reaktie,, eh nog even voor de duidelijkheid,, is inderdaad ipodphoto60gb,,die verdwenen is en nog erger,,,van mn vrouw ook,, heb de mijne(denk ik maar kan ook de hare geweest zijn) wel even geregistreerd als zijnde gejat,,,gggrrr kon helaas maar 1 serienummer achterhalen,,, ppff nu is mij wel de kans geboden om nieuwe uit de usa te regelen,,zou me dat veel schelen denken jullie? en wil gelijk dan maar de video 60 gb doen,,is dat een goeie,, en voor mevr maar een nano ?? moet iemand stapje achteruit doen he,, weet niet of de verzekering gaat dokken,,moet nog zien,, maarja,,,kannie en wilnie zonder he, tx ron