ipod gevallen

hallo,

Mijn redelijk nieuwe ipod (5e generatie) is vandaag gevallen. Vlak erna bleek alles nog te werken. Maar nu vanavond reageert hij nog wel maar wilt niet opstarten. Ik hoor enkele seconden een herhaald klik geluid en dan verwijst hij me naar de apple site.
met andere woorden: hulp!!
Ik heb al wel iets gehoord van een overleden hard disc.

danku

Ja, dan ben je niet blij. Maar ik denk dat wij je ook niet blij gaaan maken. Het ziet er toch wel naar uit dat je iPod het loodje heeft gelegd, de geest heeft gegeven, de pijp aan maarten heeft gegeven...

hmmm denk je da het zo erg is zou je het niet kunnen laten maken?

ja, anders zou de link naar de apple site er niet in staan toch?

maaaarrrr, misschien is er licht aan het eind van de tunnel: Apple heeft aangekondigd dat ze (o.a. in Europa) de garantie tijdelijk uitbreiden tot defecten die niet aan de fabrikant te wijten zijn. Het zou dus zomaar kunnen dat ze je ipod gratis van een nieuwe HD gaan voorzien.

Waarom zouden ze dat doen? Hij heeft hem zelf laten vallen, heeft Apple toch geen schuld aan... :?

Klopt, maar ze zij nnogal slecht in het nieuws gekomen met krassende nano's etc. Als een soort imago campagne zouden ze deze regeling hebben getroffen voor de 5e generatie iPod. Het bericht heeft op meerdere mac sites gestaan.

als hij er nog netjes uit ziet kan je sowieso proberen een nieuwe te krijgen... Ik had mijn 5G ipod ook pas zelf gesloopt er kreeg ook een nieuwe :)

Als er geen dikke deuk in zit of een vette kras waardoor ze zien dat hij is gevallen, zou ik hem gewoon lekker als garantie-gevalletje terug laten sturen.

Auw! Daar heb je heel erg pech mee :(

Ik zou proberen wat hierboven staat :?

ik heb hem laatst ook een keer laten vallen, vanaf middel hoogte… ik schrok me dood man!
gelukkig had ik mn iPod sock er omheen. Ik weet niet of het wel daar aan lag dat hij het nog doet, maar ik ben iig wel heel erg blij dat er niets mankeert… :slight_smile:

[quote:96b6312180="Koen 1980"]Klopt, maar ze zij nnogal slecht in het nieuws gekomen met krassende nano's etc. Als een soort imago campagne zouden ze deze regeling hebben getroffen voor de 5e generatie iPod. Het bericht heeft op meerdere mac sites gestaan.[/quote:96b6312180] Zo kan iedereen zn iPod terugbrengen, ik vind dit een fout signaal dat Apple geeft.

Ik heb mijn iPod ook laten vallen, een 3G 30GB. Hij maakt inderdaad de indruk dat de harde schijf kapot is. Hij tikt eerst en dan krijg ik de medeling ok to disconnect. Ik heb wat iPod repair sites bezocht en een boodschap achtergelaten. Een nieuwe schijf kost 148 euro. Maar doet-ie het dan ook weer??

Shit man vreselijk BALEN!!!

Ik heb me i-pod ook laten vallen en sprong die iedere keer op pauze, heb hem terug gebracht naar de winkel waar ik hem wegheb.. is opgestuurd naar apple, 4 weken bij de reparatie geweest.. en kreeg een nieuwe.. :) ligt er denk ik ook aan wat er kapot is of waarom ie het nie meer doet

Ik ben tegen een tafel aangestoten toen mijn iPod in mijn zak zat met als gevolg een behoolijke deuk aan de achterkant, verder doet hij het nog prima. Maar weet iemand hoe ik hem open kan krijgen om de deuk een beetje terug te drukken?? Ik had wel gevonden hoe je dat bij een 4G doet maar weet niet zeker of het bij een 5G hetzelfde is, en ik wil het toch niet erger maken als dat het al is!