[iPod] Ik heb er ook eentje (and I am proud)

Vandaag na lang kwijlen bij anderen en jaloers kijken naar mensen met witte dopjes en een iPod. Heb ik mijn vandaag een iPod kado gedaan een mooi vakantiekadootje vond ik dat voor mijzelf.

Ik heb hem bij Machouse bij het CS in Amsterdam gekocht. Maar omdat ik daar toch een beetje schrok van de prijzen voor de accesoires en ze niet de iSkin hadden die ik wilde ben ik ook nog bij Machouse geweest. Ik schrok wel van het prijsverschil. Wel 13 euro (!!) verschil voor een afstandsbediening en ook de iSkin was 12 euro goedkoper. Dat vond ik wel schokkend.

En natuurlijk nog 2 !! iMokken mee in de tas en een demo over Office 2004 wordt dit toch wel mijn favo macwinkel ook omdat ik erg te spreken was over het personeel.

Dus vanaf nu ga ik ook op pad met witte dopjes in mijn oren

ik wacht op de nieuwe ipods! dan koop ik een!

ik wil er een fm tuner in! :evil:

Gefeliciteerd met je aankoop... :D

Veel plezier

Pete

Ik wil er ook 1, maar dan de mini !! ff w88 dus.... Welke grootte heb je gekocht?

Koel voor je!

Mijn iPod, vooral in de auto i.c.m. met iTrip, heeft me weer finegetuned met Music!!

Heb de 15gb versie gekocht, vind de Mini spuuglelijk namelijk. Maar vind 4 gig ook niet zoveel in vergelijking met de muziek die ik mee wil nemen en met de Mini heb je minder mogelijkheden.

Geniet er van! Mooi vakantiegevoel toch!?

Heb er weer erg veel plezier van gehad op reis.

Ciao

:wink:

Ik heb vanaf vandaag grijze doppen in me iPod remote steken :lol:

Shure E3 bevalt erg goed :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd! Doe er voorzichtig mee.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe, die maandag schijnt te komen 8)

[quote:09ec2ae3fe="sabine"]Heb de 15gb versie gekocht, vind de Mini spuuglelijk namelijk. Maar vind 4 gig ook niet zoveel in vergelijking met de muziek die ik mee wil nemen en met de Mini heb je minder mogelijkheden.[/quote:09ec2ae3fe]

Veel plezier ermee. Overigens heb ik zowel de 15GB als de mini en ik heb nog geen functionele verschillen kunnen ontdekken. Dus mijn vraag is welke mogelijkheden op de mini ontbreken.

Araminta, staat me bij dat je van de mini bevoorbeeld niet kan booten als je daar een OS op instaleert.

[quote:b1343a9255="ElectricCat"]Araminta, staat me bij dat je van de mini bevoorbeeld niet kan booten als je daar een OS op instaleert.[/quote:b1343a9255]

Kan een gewone iPod dat wel? Ik las ergens dat het in ieder geval niet mocht van Apple (dan verviel de garantie oid) maar de beteffende auteur liet in het midden of het nou wel kon of dat je het gewoon niet eens moest proberen.

Gefeliciteerd met je iPod! Ik heb er ook één en echt superblij!

Alleen Apple Centre Centraal Station is geen Machouse hoor :stuck_out_tongue: (Maar wel MacSupport).