iPod in Disk Mode

Wat is het nou tog met zoown iPod :? Soms lijkt het wel of Apple hun product niet altijd onder controle heeft,

Even uitleggen:
Ik zette vanochtend mijn iPod aan en hij stond in Disk Mode, Ik kreeg hem niet meer gereset en moest naar me werk, Daar aangesloten op de PC en via iTunes zag die alles gewoon. Losgekoppeld en weer dat zeer irriterende Disk Mode.

[img:b475308c79]http://www14.plala.or.jp/TMatTMnet/etc/material/ipoddisk.jpg[/img:b475308c79]
[u:b475308c79]Dit is wat ik krijg te zien,[/u:b475308c79]

Ik zit met vraagtekens in me hoofd nu,

Al een reset geprobeerd? Hold-switch on-off, menu en play/pause vasthouden. Of anders in iTunes de optie "gebruik als schijf" aanzetten, loskoppelen, weer koppelen en daarna weer uitzetten en weer ontkoppelen. 't is maar een ideetje.

Reset werkte niet hij reageerde op helemaal niets meer. Heb net met Apple gebeld en die vertelde mij dat ik dan maar even een restore moest uitvoeren.

:cry:

Dus heb hun even flink verteld dat ik dat dramaties vind (Jawel op een nette manier)
Weer een restore uitvoeren, Weer heb in het Nederlands zetten. Want het is al de 2e keer dat het nu gebeurt. Heb gevraagt wat ze daar nou eigelijk aan konden doen en toen wist hij het niet meer.

Ik vind dit persoonlijke gewoon slecht geregeld. :expressionless:

Je kunt ook nog proberen om na de reset, als je het apple logo in beeld hebt, de menu en selectknop 5 seconden vast te houden. Anders inderdaad de restore; is niet echt netjes van Apple; lijkt me toch een kwestie van firmware aanpassen. Maar goed. succes.