iPod + iTunes op Apple.nl

Sinds enige weken is het tabblad iPod+iTunes verdwenen uit het menu van www.apple.nl

Wat zou hiervoor de reden zijn? Je zoekt je suf als je nu iets over de iPod wil weten.

Sorry hoor, ik kan me vergissen, maar bij mijn weten heeft dat tabblad nooit op de nederlandse site gestaan. Dat tabblad is alleen te vinden op [url]www.apple.com[/url] En daar staat ie nog steeds.

En als je meer wilt weten over de iPod kun je ook gaan naar www.apple.nl/ipod

Dat zou ook nog kunnen. Ik kijk idd meestal op de USA site.

Maar in dat geval vraag ik me af waarom hij niet op de NL site staat?

Misschien een vraag die beter aan Apple nederland gesteld kan worden. Het valt mij wel op dat de nederlandse site minder snel ge-update wordt.

Dat tabblad is destijds gekomen met de Windows versie van iTunes. Ik dacht dat het tabblad eerst 'Music' heette, maar dat stuitte tegen de borst van Apple Music (van de Beatles).

[quote:e68504b5f1="colpolyp"]Sinds enige weken is het tabblad iPod+iTunes verdwenen uit het menu van www.apple.nl

Wat zou hiervoor de reden zijn? Je zoekt je suf als je nu iets over de iPod wil weten.[/quote:e68504b5f1]

Op de NL site zitten ze nog in het SWITCH tijdperk. De Apple.com site heeft i.d.d. iTunes + iPod.

Zie ik die titel, denk ik meteen:

[size=24:063d77ff8b]iTMS bereikt Europa![/size:063d77ff8b]

… maar weer niks.

shit

Maar als dat eenmaal zover is, dan zullen 'wij' die tab ook heus wel krijgen ... lijkt me.