Ipod komt niet meer in beeld

M'n 10 gig iPod, nov 2003 geloof ik, komt sinds 2 weken moeilijk tot niet meer in beeld bij mn G4, windows laptop, en de iBook.

Deed het voor het eerst 2 vrijdagen terug, maar na een keer of 10 opnieuw aangesloten te zijn deed ie het ineens wel.
Probleem is dat er wel wordt opgeladen, maar niet in beeld komt.
Af en toe gebeurt hetwel, nou ja, 100 pogingen geleden even, maar dan loopt iTunes direct vast en valt niet meer te starten zonder opnieuw op te starten.

Heb alles los gehad, menu + start gedaan, reset all settings, accu eruit gehaald, HD eruit gehad, alles weer erin gezet, werkt weer prima, maar nog steeds niet op de computer.
Printplaat was niets aan te zien, geen stof oid erin.

Vraag me af wat dit is, heb trouwens zondag nog wel even op de computer goed gehad, toen heb ik meteen de nieuwste software geinstalleerd en beetje muziek erop gezet, los gehaald, en wou toen weer aansluiten, maar toen wou het dus niet meer.

Iemand een idee waik hier aan kan doen?
Het is zeg maar hetzelfde idee als via netstroom opladen, zo’n beeld.

Had ik laatst ook met m'n 3e generatie 40 gB.

Remedie: accu totaal leeg laten lopen. Daarna werd 'ie meteen herkend door m’n iMac.

Overigens vraag ik me af of het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten een handige actie is geweest.

Suk6 iig

Is goed, zal even leeg laten lopen dan. Weet niet of het handig was alles werkt nog gewoon prima dus iets fout gegaan is er niet. Was sowieso nieuwschierig of er een andere accu inkon aangezien deze max 6 / 7 uur meegaat.

Wat ik gemerk heb is. Als ik me iPod aansluit de eerste keer hij het gewoon doet. Als ik hem dan er weer af haal en gelijk weer aansluit terwel de iPod aanstaat, hij het niet doet. Ik moet me iPod eerst uit zetten en dan pas aansluiten. Nu ik dit weet heb ik geen probleem meer. Probeer het eens.

Geprobeerd, werkt niet. Was eerst ook nooit zo, begon gewoon ineens. MAar eerste keer werkt ook niet, afhalen, uitzetten en weer aansluiten ook niet.

ik had het met de Mini, en die heb ik gereset. probeer eens.

[quote:976545d72c="muffin."]ik had het met de Mini, en die heb ik gereset. probeer eens.[/quote:976545d72c]

[quote:976545d72c=“jeroen16”]M’n 10 gig iPod, nov 2003 geloof ik, komt sinds 2 weken moeilijk tot niet meer in beeld bij mn G4, windows laptop, en de iBook.

Heb alles los gehad, menu + start gedaan, reset all settings, accu

[/quote:976545d72c]

ja…

Accu leeg heb ik gedaan, toen deed ie het idd, maar toen ik er een album op wilde slepen liep alles weer vast.
Nu doet ie dus ook niks meer, ben weer bezig accu leeg laten lopen.