ipod koop-site

Hoi allemaal.

Ik wil een ipod video kopen en kwam op het internet de volgende site:

www.mydreamhardware.com

Hier wordt de ipod redelijk goedkoop aangeboden. Ik vraag me alleen af of het betrouwbaar is: tegenwoordig weet je het niet meer op het internet.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt!

Ciao

Mijn gut-feeling zegt dat dit oplichterij is. Haal je iPod gewoon in de winkel bij Dixons, Media Markt, de V&D of de Bijenkorf. In ieder geval bij een bekende dealer. Dan weet je ook waar je naartoe moet in geval van problemen.

oplichterij:

Verzending na ontvangst van betaling via overschrijving of creditcard (paypal)
Op aanvraag onder bepaalde voorwaarden is rembours eventueel ook mogelijk.

die prijs is absoluut onmogelijk.

Lijkt mij idd een beetje te goedkoop en de spullen worden uit Engeland verzonden. Verder kan je ze ook niet eens bellen:

Telefoon: binnenkort

Wij verzenden vanuit onze winkel in Manchester (GB)

[url]http://www.whois.net/whois.cgi2?d=mydreamhardware.com[/url]

Ga niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en koop gewoon in een betrouwbare winkel.

Bedankt voor de tips!

Inderdaad niet echt betrouwbaar allemaal.

Ach, dankzij bladerunner heb je nu in ieder geval een mobiel nummer om te bellen....*hehe*

Die Mario is niet echt een goede handelsman... Een Engelse LTD op een amsterdams adres registreren...Heel apart..

Ik zag op de homepage dat daar zijn naam en toenaam ook op staan…

waarom is die winkel zo goedkoop.. normaal zijn al die prijzen gelijk (op een paar eurotjes na dan) maar dit is wel heel extreem.. :? volgende week in radar?? of opgelicht?? of kat in de zak?? (of iets in die richting :evil: )

He zijn website doet het niet nu meer... mischien moet je zijn adres doorzetten naar apple nederland.

Kennelijk zijn Fake-iPods iets gewilds, er staan wel meer topics over dit soort sites op he t forum.

Kennelijk zijn Fake-iPods iets gewilds, er staan wel meer topics over dit soort sites op he t forum.

[quote:acf433c839="Mr Van"]He zijn website doet het niet nu meer... mischien moet je zijn adres doorzetten naar apple nederland.[/quote:acf433c839]

Hé, hier doet 'ie het nog prima…

Lol!

Contactpersoon Nederland: Mario Bos

Geïnspireerd door Nintendo’s ‘Mario Bros’?

[quote="KarelWillem"]Lol!

Contactpersoon Nederland: Mario Bos

Geïnspireerd door Nintendo’s ‘Mario Bros’?[/quote]

Daar dacht ik ook al aan: Zoek eens op “Mario Bos” op google en je krijgt allemaal PvdA Filmpjes van Wouter Bos als Mario Bos. En als ik het niet verkeerd heb gelezen is deze site 6 maart aangemaakt: De dag voor de Gemeenteraadsverkiezingen. :roll:
Toeval of niet? :stuck_out_tongue:

denk dat jullie gelijk hebben en dat dit nep is. heb een ipod besteld bij ze maar sindsdien (tien dagen geleden)radiostilte en geen reactie op mailtjes. het adres blijkt niet te kloppen en de registratie bij de kvk schijnt ook niet te kloppen, althans niet via de internet zoekmogelijkheid. Ik hou jullie op de hoogte maar vrees dat ik er ben ingetuind.

Hé, nu heet ie opeens Dhr. de Jong. Pas op mensen, dit is een oplichter. Ik ben er ook ingetuind.

Goed nieuws van mijn kant. Ik heb meteen toen ik fraude vermoedde een klacht ingediend bij PayPal. Zij hebben de verkoper vervolgens 10 dagen de tijd gegeven om te reageren. Dat heeft hij niet gedaan en ik ben door PayPal in het gelijk gesteld. Zij hebben vervolgens bijna het hele bedrag terug kunnen halen.