iPod kopen als je een iPhone hebt..

zou je nog een iPod kopen als je een iPhone hebt..

ik vind die nieuwe nano zooooo lief :love:

Dat is mijn 'probleem' ook. Voor mijzelf luidt het antwoord echter 'nee', aangezien ik een student ben, met bijbehorend inkomen...

Hangt ervan af.

Als je je iPhone dagelijks veel gebruik raad ik je een iPod shuffle of iPod nano aan. Omdat de batterij van de iPhone zo slecht is dat je er bijna geen meer overhebt om muziek of filmpjes te kijken.

Ik gebruik naast mijn touch (ook batterijproblemen) een iPod shuffle :) Zeer tevreden mee...

ikzelf heb een iPhone, maar gebruik nog altijd dagelijks mijn iPod Video (op de fiets, op het werk, in de wagen) en mijn iPod Nano (fitness, looptraining met Nike+).

Als je de hele dag naar je iPhone luistert is de batterij leeg tegen dat je hem nodig hebt om mee te bellen. Verder zijn de 8GB die de mijne heeft veel te weinig voor mijn hele bibliotheek…en ik maak niet graag keuzes naar wat ik wel en niet meeneem van muziek.

Ik gebruik naast m'n iPhone een iPod touch. Ik had de iPod touch namelijk al, en heb zaterdag de iPhone gekocht.

Weiger om muziek te luisteren vanaf m’n gsm, dus daarom behoud ik de iPod touch! :slight_smile:

Ik had al een iPod 5G 60 Gb, daarna een iPod touch en sinds kort de iPhone 3G. Mijn iPod touch heb ik nu aan mijn zoon gegeven. Mijn iPhone heeft alles en meer dan de Touch, dus die had ik niet meer nodig. Het hangt er helemaal vanaf waarvoor en hoe je je iPod gebruikt. Als ik dagelijks onderweg ben heb ik aan wat muziek en videoclips en foto's genoeg - dus dan is mijn iPhone 8Gb genoeg. Maar als ik een paar dagen weg ben, of op vakantie, dan gebruik ik mijn iPod 60Gb, waar eigenlijk alle muziek op staat die ik goed vindt, zo'n 1000 videoclips en een flink aantal speelfilms. Maar als je bijvoorbeeld veel fietst of sport dan heb je misschien meer aan een Nano of Shuffle. ALS je het kunt betalen natuurlijk. En als ik rijk was...:):) ...kocht ik alles.

[quote:e936b25081="jeroentje"]ik vind die nieuwe nano zooooo lief :love:[/quote:e936b25081] Brrrrrrr... Volgens mij heb je gelogen over je leeftijd in je profiel.

[quote:4874a97c45="Hailstorm"][quote:4874a97c45="jeroentje"]ik vind die nieuwe nano zooooo lief :love:[/quote:4874a97c45] Brrrrrrr... Volgens mij heb je gelogen over je leeftijd in je profiel.[/quote:4874a97c45]

nope wat is er mis met de nieuwe nano??

Het is een iPod (= een stuk aluminium met wat electronica erin). Of is dit 'metrosexueel': :love:

Nee ik ben het met jeroentje eens!!! Ik heb nu de eerste gen. iPhone, maar ik ga de nieuwe iPhone halen. En ik denk dat er dan ook zo'n nano bijkomt, letterlijk voor erbij :innocent: ... Hij is echt mooi, vooral de zilvere, die past super bij mijn iMac met z'n zwarte randen...

[quote:302c8a457a="Hailstorm"]Het is een iPod (= een stuk aluminium met wat electronica erin). Of is dit 'metrosexueel': :love:[/quote:302c8a457a]

het is maar hoe je het bekijkt :wink:

Naast mijn iPhone 3G ga ik mij ook nog een nano kopen ... :)

[quote:e5fda35029="jeroentje"]het is maar hoe je het bekijkt :wink:[/quote:e5fda35029] Mee eens, maar ik vind de opmerking "ik vind die --- zooooo lief :love:" beter bij iets [url=http://img152.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-10600/loc269/61384_08swim11_122_269lo.jpg]anders[/url] passen dan bij een stukje muziekmakend metaal.

doe niet zo moeilijk man. De nieuwe nano is inderdaad gewoon Lief!

[quote:4cbae93ab1="Hailstorm"][quote:4cbae93ab1="jeroentje"]het is maar hoe je het bekijkt :wink:[/quote:4cbae93ab1] Mee eens, maar ik vind de opmerking "ik vind die --- zooooo lief :love:" beter bij iets [url=http://img152.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-10600/loc269/61384_08swim11_122_269lo.jpg]anders[/url] passen dan bij een stukje muziekmakend metaal.[/quote:4cbae93ab1]

tis maar net welke muziek er op staat :wink:

ik heb geen iphone maar een ipod touch 1ste gen) maar de ipod nano Aqua blauw zou wel erg mooi staan bij mijn Muur :P

Jammer dat ik het zonde vindt van me geld om hem niet te gebruiken.

[quote:caefb0bc41="Jesse!"]doe niet zo moeilijk man. De nieuwe nano is inderdaad gewoon Lief![/quote:caefb0bc41] Meneer is een metroseksuele HAVO-scholier? Lullig man, trek het je niet zo aan.

Bedankt voor je bijdragen.

Ook ik vind de nieuwe nano trouwens lief, maar de 3g ook.

[quote:bc989c848d="Hailstorm"][quote:bc989c848d="Jesse!"]doe niet zo moeilijk man. De nieuwe nano is inderdaad gewoon Lief![/quote:bc989c848d] Meneer is een metroseksuele HAVO-scholier? Lullig man, trek het je niet zo aan.[/quote:bc989c848d]

Alleen echte wijfen herhalen steeds dezelfde dingen, met je metroseksuele toestand.