iPod kopen, in welke winkel? (niet online)

[i:9f64f3cbd4]waar koop je een ipod als je niet via internet wil, welke winkel heeft de meeste keus? en bij een ipod zitten niet van die oordopjes "in het oor" waar kun je die apart kopen?[/i:9f64f3cbd4]

[size=9:9f64f3cbd4][color=indigo:9f64f3cbd4]Topictitel aangepast

• Zerk[/color:9f64f3cbd4][/size:9f64f3cbd4]

:|

- Apple Center of Apple Store - Apple Center of Apple Store

Tipje: geef je topic een duidelijke naam. [b:1a8ac088e2]Waaaaaaar[/b:1a8ac088e2] zegt ons niet zo veel.
Tipje 2: Google

Mediamarkt

ipod is te koop bij de

media markt
V&D
Dixons
apple center
Aplle Store

Maar lees jij nooit de reclame blaadjes die binnen komen?
kijk je geen tv als de media markt reclame langs komt?
loop je nooit door de stad?
om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje een domme vraag sorry. :expressionless:

ja naam is Jettie in een van de berichte die je hebt geschreven schrijf je een volledige naam Jettie Palletiee

Jettie Palletiee van www.jettiepallettie.nl???

Jettie Pallettie! :love:

[quote:0272264cb9="roblovemac"]www.jettiepallettie.nl[/quote:0272264cb9]Wil je dat [i:0272264cb9]nooit[/i:0272264cb9] meer doen zonder waarschuwing? :x

[quote:5baab3ad4c="trabant"][quote:5baab3ad4c="roblovemac"]www.jettiepallettie.nl[/quote:5baab3ad4c]Wil je dat [i:5baab3ad4c]nooit[/i:5baab3ad4c] meer doen zonder waarschuwing? :x[/quote:5baab3ad4c]

hahaha WIN!

Jongens...

[img:3cfcf3500f]http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=23971[/img:3cfcf3500f]

Ik reserveerde hem bij YouMac Kwam toen voorbij de MediaMarkt en zag dat ie daar 40 euro goedkoper was.

Doei reservering :smiley: Heb hem bij de MM gekocht, iPod Touch 2G 8GB 180 euro’s.

[quote:e9560c57f6="roblovemac"]

Maar lees jij nooit de reclame blaadjes die binnen komen?
kijk je geen tv als de media markt reclame langs komt?
loop je nooit door de stad?
om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje een domme vraag sorry. :|[/quote:e9560c57f6]

[i:e9560c57f6]Ja uhh, sorry…
waar ik woon krijg ik de folders aan het einde van de week, vaan zijn de acties op 1/2 dag na al afgelopen,
en we krijgen alleen folders van winkels in de buurt (oosterwolde), en aangezien dat er niet zoveel zijn en ook niet van zulk soort winkels
kan niet autorijden en hier komt maar 1 buslijn langs,
die niet eens tot aan de dichtstbijzijnde stad rijdt…
ik kijk bijna geen tv, en anders loop ik in de reclames meestal weg (drinken pakken enz.)
Anders ga ik het hier echt niet vragen hoor :expressionless:

Maar ik wil je wel bedanken voor de info, :slight_smile:

J.P.[/i:e9560c57f6]

[quote:719ffa4ba0="roblovemac"]ja naam is Jettie in een van de berichte die je hebt geschreven schrijf je een volledige naam Jettie Palletiee

Jettie Palletiee van www.jettiepallettie.nl???[/quote:719ffa4ba0]

misschien wel, misschien niet :evil:

J. Pallettie

Ook andere oordopjes kun je kopen bij de winkels die Roblovemac opnoemde.

ga voor ultimate ears. zijn mijnsinziens de beste die je kan krijgen. als instappers zou ik de metrofi 220 aanraden wil je meer kan je altijd kijekn naar de superfi 5 of als je echt los wilt gaan de triple fi 10