ipod leeg

Hallo, Ik eb een probleem, ik heb nu sinds enkele dagen een nieuwe ipod gekocht (video 30gb) en zette men muziek van oude ipod op deze nieuwe, de oude verkocht ik. maar vandaag sluit ik men ipod op pc aan, itunes opent niet vanzelf (normaal wel) dus ik open itunes... en ineens herstart men ipod zich en ik ben al muziek, video, foto's kwijt... dit is dus heeeel veel werk op terug te downloade en op ipod te zette is er geen methode op de muziek van ergens terug opteroepen? want zo ineens verdwijnen zonder reden... raar trouwens men itunes blokkeert om de minuut de laatste tyd

ja, dit heb ik ook al eens meegemaakt. Ik heb toen echt alles geprobeerd en uitgezocht. Maar, mijn muziek was nergens meer terug te vinden, dus heb ik alles opnieuw moeten downloaden. Ik hoop natuurlijk dat jij je muziek op de een of andere manier terugvind. Maar, ik vrees ervoor.

heb ik ook gehad maar toen heb ik hem in verkenner(finder voor windos) de map Music gekopieerd en dan zaten de liedjes in maar met de verkeerde namen, maar als ik ze in iTunes zet dan word het weer normaal (de meerden deel)

Het klinkt misschien heel lullig, maar juist hierom is het zo belangrijk om back ups te maken. Ik denk dat er helaas voor jou helemaal niks aan te doen is en dat je alles weer opnieuw moet downloaden. Je kunt in ieder geval blij zijn dat je je muziek niet in de iTunes Music Store hebt gekocht, want anders was je die ook allemaal kwijt geweest.

Misschien is er trouwens wel wat aan te doen…
Kun je je muziek vanuit iTunes zelf wel afspelen? Dan zou de muziek nog gewoon op je harde schijf moeten staan!

Ik snap niet dat er mensen zijn die alleen maar op hun iPod hun muziek bewaren. Ik heb het op mijn macje staan en op mijn iPod staat een deel van de collectie, die ik af en toe verander.

Ik ben ook bang dat je alles kwijt bent. Raar dat je iPod er in 1 keer me ophoud? En dat je iTunes blokkeert is ook raar. Heb je al de nieuwste versie 6.0.3?

ben nu volop bezig met men ipod terug vol te zetten... zal eel lang duren mja tog bedankt voor de reacties