ipod linux voor ipod video vraag...

ik heb een vraagje over dat ipod linux

ik wil alleen die spelletjes op me ipod video zetten maar kan je dan het zo zetten dat die spellentjes gewoon bij games staat in het hoofmenu en dat je voor de rest niks ziet dus of het net een spel is die er al op stond???

en hoe doe je dat???

Ehm, eerst even iets anders....

Wil je alsjeblieft punten en komma’s gaan gebruiken ? Dit is een drama om te lezen, en veel mensen hebben dan direct geen zin meer om je te helpen.

:expressionless:

ok , hoe zet je spelletjes op je ipod video van ipod linux???

en hoe doe je dat als je alleen die spelletjes wil en die dan in het games menu wilt zeten zonder enige verandering te maken???

De Nederlandse taal is ook niet meer wat het geweest is

Dat kan niet daarvoor moet je toch echt gewoon iPodLinux opstarten.

Didier :apple:

ok en hoe doe je dat??? meschien heb je een filmpje???

en is het dan zo van

music
photo
movies
ipodlinux
in het hoofd menu

Heeft iPod Linux geen website? Lijkt me dat je daar van alles op kan vinden. Ik neem aan dat je weet dat het OS van je iPod en Linux twee compleet verschillende dingen zijn...

[quote:f3928dffa3="Nikita"]Heeft iPod Linux geen website? Lijkt me dat je daar van alles op kan vinden. Ik neem aan dat je weet dat het OS van je iPod en Linux twee compleet verschillende dingen zijn...[/quote:f3928dffa3]

Jep hier te vinden. Maar over iPod linux op een 5G iPod: Het gaat gewoon nog niet, het enig wat het tot nu toe doet is:

[quote:f3928dffa3=“iPodlinuxSite”]Bootloader Works
Kernel Starts[/quote:f3928dffa3]
Niet erg veel dus, in mensentaal is dat: de iPodlinux-kernel start op, meer niet.
Dus hetgeen je vraag kan gewoon nog niet gedaan worden. En het moet dan nog op een heel “terminal-achtige” manier geïnstalleerd worden, en de kans is groot dat je je iPod helemaal naar de dinges helpt, dus gewoon niet doen!