iPod menu?

Als dit al eerder is geoppert dan spijt het me heel erg, maar iets zoeken op ipod op de site is echt een ramp.

Waarom? Oh waarom, heet de menu knop op de iPod: “Menu”? Want het enigste wat ie doet is terug gaan. Dus waarom heet het geen: “Back”?

PS

Of het Map-Omhoog symbool?

En waar gaat ie naar terug als je er op drukt...? Het menu! Als je er een back knop van maakt lijkt het veel te veel op de terugspoel/-skip knop.

Back en Rewind?

Menu knop helpt je bladeren door de verschillende menu's en daarom vind ik de titel menu er ook uitstekend bij passen en als je zelf je iTunes bibliotheek in orde houdt kan je ook alles heel makkelijk terug vinden op de iPod (dat is mijn ervaring..heb zelf 2200+ songs erop en kan elke song moeiteloos terug vinden).. :)

Ik klaag niet over de besturing. Alleen mensen die ik ken die net een ipod voor het eerst in hun handen houden vragen mij maar 1 ding (als ze iets vragen): "Eeh, hoe ga je terug?". En sinds er technisch maar 1 menu is op de ipod met submenu's ga je net als in een drop-down menu een niveau terug. Vandaar dat "Back" mij veel logischer lijkt.

Bij beide gevallen komt het woord terug voor, maar bij 2 alleen komt het woord menu voor:
1: “Hoe ga je [b:4ae17dc5a3]terug[/b:4ae17dc5a3]?”
2: “Hoe ga je [b:4ae17dc5a3]terug[/b:4ae17dc5a3] naar het menu?”

Als je nu heel veel nummers of artiesten hebt staan, hoe kun je dan eigenlijk op je iPod vlug naar een artiest of nummer gaan, zonder dat Click-wheel enkel toeren te moeten laten maken. Ik bedoel, kun je bijv. vlug naar het eind of het midden van een lijst gaan? Iemand? Dank!

Altijd nog beter dan op "start" te moeten klikken om af te moeten sluiten.

zie windows: :cry: :cry: :cry: