iPod met regenboog scherm

dag mensen,

Haddock is vandaag jarig en heeft van zijn lieve vrouwtje een 10 gb iPod gekregen!! :lol:

Ben er heel erg blij mee. Alleen vraag ik me af of er iets mis is met het display. De onderste helft wordt namelijk bedekt door flinke verkleuringen in het LCD. Zo van de geel-paarse regenboogjes. Diezelfde soort kleuren als wanneer je op het display van je gsm duwt. Alleen heeft mijn iPod dat dus constant. Mijn vraag aan mede-iPod bezitters: is dat normaal? Het lijkt mij toch dat zoiets niet zou mogen bij een dergelijk duur stukje speelgoed?

Zo, en nu een stukkie vlaai… :smiley:

Dat is niet normaal nee, als die verkleuring niet weggaat zou ik er wel even mee terug gaan naar de winkel.

nog gefeliceert trouwens :slight_smile: !

Das nog eens een lief vrouwtje,ben net jarig geweest maar nog geen iPod(nog niet).En van harte gefeliciteerd.

Ik heb soms ook iets vreemds met mijn iPod, wanneer het erg koud is buiten en ik haal de iPod uit mijn zak dan heb ik een donkere vlek in m'n display zitten. Na een tijdje trekt het vanzelf weer weg

Van Harte Haddock. Toevallig geen nieuwe spiegelbril gekregen? Terug met die POD.. :wink:

[mod:159afc5a61]Jongens, hou het even on-topic. Felicitaties voor Haddock graag in de Lounge, oplossingen voor z'n iPod scherm graag hier :D . (Hulp inclusief felicitaties mag 'tuurlijk ook :wink: )[/mod:159afc5a61]

oef dat is streng!

Mijn iPod heeft een mooi egaal schermpje
dus dat lijkt mij niet in orde. ff terugbrengen!

Overigens nog gefeliciteerd met je iPod

Gefeliciteerd gozer!!! :mrgreen:

Dank voor alle felicitaties. Het valt niet mee voor een twintiger om ineens een dertiger te zijn. Alle mooie kado's ten spijt, ik was liever 29 gebleven... :wink:

Wat betreft de iPod heb ik jullie advies opgevolgd en ben ik vanmiddag naar de winkel gefietst (Dixons :cry: ) waar mijn vrouw hem gekocht heeft. Daar aangekomen stond de verkoper raar te kijken want ineens markeerde er niets meer aan het display. Ik begreep er niets van. Waarschijnlijk heeft tijdens het fietsen de zon er flink op gestaan en is de olie in de LCD beter verspreidt. Of wellicht zat er vocht tussen dat nu verdampt is. In ieder geval heeft het probleem zich vanzelf opgelost.

Die iPod bevalt trouwens erg goed. Ik beschouw mezelf best wel als een kritisch mannetje op hifi-gebied. En ik kan zeggen dat het geluid van die iPod verdomd goed is. Beter zelfs dan mijn beste discman’s, portable DAT en portable DCC. Eens temeer blijkt maar weer: Apple rocks !

Top Haddock. keep on rocking.. 8)

hééé haddock! ik denk dat wij hetzelfde tegenkomen... ik heb ook een iPod 10 gb en als die in het licht is zie je zo onderaan zo een regenboogje... nuja daarvoor belde ik naar de applestore naar hun speciale dienst daar en naar het schijnt is da normaal.... :? :?

geluidskwaliteit van iPod is uitstekend, zolang je maar mp3 op hoge kwaliteit hebt geimporteerd en je de kleine witte oordopjes weer netjes in het doosje opbergt. (en er dus een échte koptelefoon aan hangt!)

Even voor de duidelijkheid.Heb nu ook een iPod en herken het verschijnsel, dat is idd niet erg.Het heeft met temperatuurveranderingen van de cristallen te maken.Sommige mobiele telefoons hebben dat ook. Niets aan te doen.Als je het licht aanzet gaat het soms ook weg.

mmm ik heb een ipod nano van 2g ik heb ok van die rare regen boogjes en mijn broer kent veeeel mensen die dat okk hebben vreemd he