Ipod met usb kabel in de auto?

Nou heb ik een autoradio gekocht met een usb aansluiting, deze is van Lenco, geen super kwaliteit, maar ik dacht he he, nu ben ik eindelijk van al het gezeur af. Na heel lang sparen eindelijk een Ipod maar het kost allemaal klauwen met geld als je wat extra's ermee wilt.

Kortom Itrip geprobeerd, cassettebandje geprobeerd, werkte allemaal maar de kwaliteit ho maar, vreselijk, ik denk daarvoor heb ik nu geen Ipod, om nog naar mono kwaliteit met veel geruis te luisteren.

Dus de auto radio met usb aansluiting, de uitvinding, dacht ik.

Ik sluit de Ipod aan aan de onderkant en in de usb, krijg ik de melding op de Ipod, koppel niet los.
Dus hij laadt de Ipod op, maar ik kan nog niet de Ipod afspelen op de autoradio.

Nou ik weer naar de winkel, ik kan mijn Ipod wel op mijn stereo aansluiten via de hoofdtelefoon aansluiting, dus er moet een kabel bestaan, die in de hoofdtelefoon aansluiting past en aan het eind een USB stekker. Nou die bestaat dus niet.

Dus nog kan ik mijn IPod niet afspelen. Ik word er zo moedeloos van.
Nee ik ga nu niet weer een radio kopen met een CD wisselaar aansluiting, want het geld groeit me niet op de rug.

Wie kan mij helpen :cry:

Oda

Zo'n radio van Lenco, Medion of nog wat van die shitmerken moet je gelijk vergeten.

Koop nou gewoon een echt merk. Ik heb een Blaupunt met standaard aux-in.
Kostte 149 euro, ziet er goed uit en is van uitstekende kwaliteit.
Dan ga je toch niet lopen kloten met zo’n rotmerk voor 89 euro of zo?!

Ik was er zelf trouwens ook ingetrapt en had een Medion gekocht. Specificaties waren helemaal over de top, maar ik heb hem er na 3 dagen uitgetrapt en een echte radio gekocht. Mijn iPod klinkt fantastisch in de auto en ik ben van alle gezeur af.

Blaupunkt heeft sinds kort ook een "iPod adapter" - een kabeltje waarmee je de je iPod op veel Blaupunkt-radio's kunt aansluiten als ware het een CD-wisselaar.

In Duitsland te bestellen voor 65 tot 70 euro. En natuurlijk zijn er de iceLink-adapters, niet alleen voor Blaupunkt maar voor allerlei auto- en radio-merken.

Zo'n kabeltje heb je voor standaard aux-in voor zo'n zes euro. Naar mijn idee een beetje onzin dus.

Ik bedoel uiteraard niet zo'n primitief aux-kabeltje. De iceLink en die Blaupunkt-interface zijn interfaces (de iceLink zelfs een compleet systeem) waarmee je je iPod via je radio kunt bedienen, beluisteren en tegelijkertijd opladen.

Ik zelf heb een bedrade fm transmitter, dus niet zo'n klote itrip ofzo, maar een bedrade van de mediamarkt, koste me geloof ik ongeveer 70 euries, een belkin flexdock, en ik heb geweldig geluid, en hij laad op in een stoere standaard, ook een leuke oplossing via je antenne ingang.

Succes met je keuze in ieder geval ( toch is een autoradio met aux-in beter, en heeft veel mogelijkheden zoals de ice pod! )

Grtz

Bedankt voor de tips, Lenco maar weer de prullebak in, zo te lezen.

Ik ga weer doorsparen. :slight_smile:

Oda

doe dat