ipod mini 1e generatie reageert niet meer

volgens mij is er iets ernstig mis met mijn ipod mini, eerste generatie; als hij niet aangesloten is op de pc dan staat er op het schermpje: 'OK to disconnect' en hij reageert op helemaal niets, zelfs reseten heeft niets geholpen. Als ik hem vervolgens op de pc aansluit, reageert hij wel goed en komt er zoals gebruikelijk te staan: 'do not disconnect' en als ik hem dan goed uitwerp dan komt er vervolgens weer 'Ok to disconnect' te staan, terwijl er dan normaal gesproken gewoon het ipod menu verscheen. ik hoop dat iemand weet wat ik hieraan kan doen, of misschien zijn er al ooit soortgelijke problemen op het forum besproken waarvan iemand mij een link kan geven, de zoekfunctie levert namelijk niet echt iets nuttigs op

groetjes ellen

Als je op het juiste [url=http://discussions.apple.com/search.jspa?threadID=&q=%22OK+to+disconnect%22&objID=c146&dateRange=all&userID=&numResults=30&rankBy=10001] forum[/url] zoekt wel.

Als er OK to Disconnect blijft staan, druk dan samen de menu en midden knop 10 seconden in. Dan reset je de iPod.