iPod Mini 2G + Windows XP

Hey!

Ik zit hier met een iPod Mini (2e generatie, 6gB) van m’n broertje, die niet wilt syncen. Als ik deze aansluit op de PC op zijn account start iTunes wel op enzo, maar krijg ik een melding dat de software niet juist is, en dat ik alles opnieuw moet installeren. Ik heb hierna dus de nieuwste iTunes gedownload, geinstalleerd, en ik kreeg weer dezelfde melding. Ik heb hierna de iPod hersteld, dus alles eraf gegooid, en opnieuw geprobeerd. Alle software is op dit moment dus up to date. Ik krijg nu WEER dezelfde melding.
Als ik de iPod Mini via mijn gebruikersprofiel aansluit, werkt wel alles naar behoren. ALs ik deze aansluit op het profiel van mijn ouders, krijg ik ook de melding dat de software niet juist is. Weet iemand waar dit aan kan liggen, aangezien ik anders steeds de library bij mijn profiel zou moeten leeghalen, en zijn muziek erin zou moeten zetten wilt hij syncen…

Alvast bedankt, Luca

PS. En ga nou niet lopen zeuren dat ik dan maar geen Windows moet nemen, want daar heb ik niets aan. Hier zitten genoen mensen die meer verstand van computers (Apple’s EN PC
s) hebben dan ik!

Awel installeer dan de software die bij je iPod zit, is dat zo moeilijk :P . Want op die CD staat niet alleen iTunes maar ook drivers, en die moeten geïnstaleerd zijn voor het werkt natuurlijk

Vikking, ikzelf heb ook een iPod, een gewone 4G... deze doet het wel gewoon. Ook de iPod van m'n broertje deed het goed. Van het ene op het andere moment deed deze het niet meer...

dan is de software van je iPod gewoon verouderd.. dan moet je die updaten

[quote:f23a8dc8e2="Luco"]Hey!

… Ik heb hierna de iPod hersteld, dus alles eraf gegooid, en opnieuw geprobeerd. Alle software is op dit moment dus up to date. Ik krijg nu WEER dezelfde melding…[/quote:f23a8dc8e2]

Lezen AUB, ik heb van ALLES de nieuwste versie qua Software of Firmware!

Klinkt als een USB conflict...

Heb je de laatste drivers van je moederbod / USB kaart geinstalleerd ? Heb je hem al eens aangesloten via FireWire ?

Ook aansluiten via FireWire werkt niet. Ik vind het vreemd, aangezien mijn eigen iPod het wel doet...