iPod mini aanbieding bij dixons

4gb 199,- 6gb 249,-

Maar nu met gratis docking station.
http://www.dixons.nl/Store/productList/ProductSearch.asp?ProductSearch=ipod+mini&x=0&y=0

Is dat een goede aanbieding?

Dat is zeker geen slechte aanbieding. Een los dockingstation kost 30 euro...

Dit is niet slecht. Maar in de Fnac staat een nog betere, je moet wel Fnac Lid zijn (kost 6 euro voor 3 jaar)

iPod mini 6 Gb + docking station + aparte lichtnetadapter

voor 279 euro

koen

Die aanbieding heeft Dixons eerder gedaan met de normale ipods. Ik denk daarom dat zij voor de dockjes niet veel betalen, ze gaan je niet zomaar 20(zoiets zal de inkoopsprijs wel zijn)weggeven. Iemand die weet hoeveel marge er voor winkeliers bij en ipod zit?

dat weet ik niet, ik weet alleen wel dat die actie alleen geld voor iPod mini van 4gb, tot mijn verbazing toen ik in de dixons stond, toen heb ik maar gewoon de 6gb gekocht

[quote:0da23df036="koen76"]Dit is niet slecht. Maar in de Fnac staat een nog betere, je moet wel Fnac Lid zijn (kost 6 euro voor 3 jaar)

iPod mini 6 Gb + docking station + aparte lichtnetadapter

voor 279 euro

koen[/quote:0da23df036]

Achja, als je dan bij dixons voor 249 een 6gb koopt met gratis dock, en je koopt voor 29 euro een adapter erbij ben je uiteindelijk nog goedkoper uit ook :). De aanbieding geldt trouwens net zo goed voor een 6gb.
Echter ben ik nog niet tevreden over mijn mini, er staat “4gb” achterop, dus het zou een nieuwe generatie moeten zijn, maar hij heeft na 1 volle oplaadcyclus (wel 2x onderbroken omdat er gereset moest worden) nog geen 8/10 uur volgehouden en ik heb alles uitgeschakelt (eq/backlight etc.). Hopelijk is dit puur voor de eerste keer!

Ik heb dit idd ook gehad met mijn (gewone) iPod 20GB: gratis dockje! En ik moet zeggen, dat is toch wel erg fijn! Ik zou er gewoon voor gaan!

[quote:34891f45c8] De aanbieding geldt trouwens net zo goed voor een 6gb. [/quote:34891f45c8]

bij mij in de dixons zeiden ze iets anders

bj de bcc krijg je er nu een iskin bij ter waarde van 24.95, eigenlijk veel aantrekkelijker, heb je tenminste een hoesje en een dock is niet meer dan een fijne accesoire.....

op accesoires wordt veel geld verdient, daarom kunnen ze dit soort acties wat makkelijker doen.

weet iemand tot wanneer deze geldig is?