Ipod mini - al nieuws?

volgende week is het juli.. heeft iemand al iets opgevangen over de mini's? op een ander forum las ik dat grote bedrijven ze al konden bestellen bij apple. helaas geen bronvermelding ofzo. en ook niet wat ze nou hier moeten kosten..

ik heb eens naar dixons gemaild en die zeiden vanaf 14 juli, maar wel onder voorbehoud

We moeten maar gaan afwachten wat er gaat gebeuren. Het enig wat me wel is opgevallen is dat de wachttijd van een Ipod mini in de applestore USA, de afgelopen week van 6 weken naar 4 weken is gegaan. Dat biedt misschien iets van perspectief dat Apple de voorraden aan het vergroten zijn. We zullen zien. Ik hoop wel dat ik binnenkort met mijn eigen Ipod mini kan rondlopen.

op ipodlounge.com lees ik allemaal verhalen dat via amazon.com binnen een week verzonden wordt. en dat ze gewoon in de diverse winkels op voorraad zijn...

ik ben benieuwd wanneer we hier in NL mogen gaan pre-orderen…

Ik heb mijn mini direct in de Apple store in Seattle kunnen kopen. Kon zelfs nog kiezen uit drie kleuren. Vooral de roze mini schijnt niet aan te slepen te zijn...

Maar: de mini… ik raad hem aan iedereen aan :lol:

Ik vind het een prachtig ding, maar zit nu al op 5.2 Gb muziek in iTunes en ben nog niet op een derde van mijn collectie.

Ga gelijk maar voor die 60 Gb als hij komt. :stuck_out_tongue:

[quote:7ad6290c9a="KarelWillem"]Ik vind het een prachtig ding, maar zit nu al op 5.2 Gb muziek in iTunes en ben nog niet op een derde van mijn collectie.

Ga gelijk maar voor die 60 Gb als hij komt. :P[/quote:7ad6290c9a]

Er is maar 1 mini model en daar gaat 4 GB op… :roll:

ik heb inmiddels een collectie van 14 Gb en een mini van 4. is geen probleem. Gewoon een paar playlists van 4 Gb maken met dingen die je leuk vind en zo nu en dan een andere playlist syncen...

en je kan altijd 2 ipods kopen:

• mini - fashion statement
  • maxi - hollands praktisch nut

:stuck_out_tongue:

Dacht da ik ergens gelezen had dat ze weet werden uitgestelt tot augustus. ( ik kan het niet meer direct terugvinden)

Was vandaag by de apple store in R'dam en die vertelde me ook dat ze de mini ipod ergens in augustus gaan krijgen.

*zucht* nog langer wachten...

check [url=http://www.macbidouille.com/niouzcontenu.php?date=2004-07-02#8951]this[/url] out.

van een franse site geplukt. (seulement en francais. je m’exuse)

klinkt GOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEED. ben benieuwd wanneer dit komt 8)

EDIT niewsberichtje op een engelse site pour les personnes qui ne parlent pas francais… maar zonder die leuke plaatjes!!!