Ipod mini bijwerken

Al lange tijd heb ik een Ipod mini en deze werkt altijd prima. Alleen kan ik nu mijn Ipod niet meer bijwerken, ik krijg de melding dat bepaalde afspeellijsten op mn Ipod niet meer bestaan en dat daardoor mijn Ipod niet bijgewerkt kan worden.

Een tijdje terug kreeg ik de melding dat mn Ipod vol was (??) en dat mn afspeellijsten niet naar mn Ipod gekopieerd konden worden, en daarvoor in de plaats kwam in selectie van deze lijsten erop te staan. Daarna heb ik een groot aantal nummers uit Itunes verwijderd en sinds toen kan ik mn Ipod niet meer bijwerken.

Wie weet wat ik nu kan doen???

Hoi Mieke, werk je met iTunes voor Windows of voor de Mac?

Als je iPod vol is dan kan er inderdaad niets meer op gekopieerd worden. Heb je nummers van de iPod afgehaald?
Wellicht moet je in iTunes even een aparte afspeellijst maken. Hierin plaats je alle muziek die je op de iPod wil hebben staan. Alleen deze afspeellijst laat je dan door iTunes automatisch bijwerken op de iPod. Misschien is dat een idee.

Ik werk met Itunes voor windows.. maar ik heb nummers uit Itunes gehaald, en deze worden niet van de Ipod gehaald.

Ik zal je idee gaan proberen, thanks alvast :smiley:

Nee, dat werkt ook niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Zal ik 'm anders resetten??