iPod mini doet niks..

wie kan mij helpen??? ik heb een iPod mini 2de generatie 4 GB maar hij doet niks meer.. als je hem aan de oplader legt doet hij niks en geeft hij niks weer en aan de computer ook niet.. ik kan hem zelfs niet meer herstraten...

Alvast bedankt!!

wat bedoel je met niets meer: zelfs geen scherm? want als het helemaal niets is dan kan het zijn dat de batterij kapot is.

Misschien wel het belangrijste: verschijnt je iPod wel in de lijst van iTunes als je hem aansluit aan je computer? Zo nee, lijkt de enige mogelijkheid om hem opnieuw te formateren. Die software is ook van de Apple site halen. Zelf ook regelmatig gedaan met de iPod mini van dochterlief: lijkt wel een euvel van deze dingen...

Succes,

Roland

P.S. de nieuwste iPod software download je vanaf http://www.apple.com/ipod/download/

ff in de lader stoppen...zeker weten dat i niet op hold staat, en het middelste knopje + menu knop voor een seconde of 10/20 ingedrukt houden...en...voila. software resetje, werkt 9 van de 10x

hey G-wout ik heb ook zoiets gehad je ipod doet dan helemaal niks meer ook niet aan de computer ik heb hem 1 dag aan de oplader laten liggen ookal zei die niks

en volgende dag deed die het weer 8)

Dat heeft een vriend van mij gehad. Erg vervelend, maar idd gewoon even aan de stroom hangen. Waarna je een software reset doet en voila should be back in business..

ik heb zo een software reset moeten doen.. en nu komt het apple logo en een support website erop..

Is hij nu ten dode opgeschreven of kan het zijn dat ik het nooit meer ga voor hebben
dank U