iPod mini dood?

Mijn iPod mini 4GB doet he-le-maal niets meer... Heb heel vaak geprobeerd om te resetten (aan Mac, PC, lichtnet, los), maar hij reageert niet. Hij toont slechts een appeltje. Na een tijdje hoor je een 'klik' (hij doet zeg maar net alsof 'ie gaat resetten), dan verdwijnt het appeltje heel even, om daarna weer terug te komen.

Ik heb echt alle topics over dit onderwerp doorgelezen, aan de hand daarvan alles geprobeerd, maar niks helpt… Ik ben bang dat 'ie gewoon dood is, maar je weet maar nooit… Iemand?!

M’n Mac Mini herkent 'm ook niet als harde schijf, en ook de Updater ziet 'm niet…

Ik weet niet of dit op alle iPods werkt maar ik zal je vertellen wat ik gedaan heb met mijn iPod 4G.

Mijn iPod gaf een rare klik bij het opstarten. Na een tip van een collega kwam ik er achter dat veel iPods dit probleem hebben. Vaak is het vrij simpel te verhelpen. Doe dit echter alleen als je iPod al buiten de garantie is. Je moet de iPod openmaken en de kabel die van de harddisk loopt aandrukken.

Bij mij werkt ie weer als vanouds!

Google even op ‘click of death ipod’ ofzo.

Kheb deze week net [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=79594&highlight=]hetzelfde[/url] meegemaakt. Ik heb wel nog garantie gelukkig.

Als je er geen meer hebt, dan zou ik bovenstaande truuc proberen.

Truc geprobeerd, maar niks hoor... Nog steeds hetzelfde

Ik heb een trukje om de ipod als hardeschijf te herkennen. Je sluit de ipod op de computer aan en drukt op munu+klik dan wordt het beeldscherm zwart en dan snel op play pauze+klik indrukken. En om weer tegug te gaan druk je weer op munu+klik.

heb je ook een trucje om normaal te typen ?

:lol:

Mijn truucje is om de ipod aan te sluiten aan een computer en dan zie je hem vanzelf verschijnen op je bureaublad als externe schijf............ Geen munu(?)-klik-play-pauze-shuffle-eject+klik+munu(?)+klik nodig om hem als schijf te kunnen zien en daar desnoods wat files op te kopieren.

En dat is het nou juist: m'n Mac herkent 'm niet meer... Het enige wat gebeurt is een batterijtje met 1 oplaadstreepje dat in beeld komt...

@ thereal: Mischien is Kevlar dyslexisch :| Mijn iPod mini is ook kaduuk... However, ik ga deze zomer naar de Unaaitnog Steeds of America, en een kijkje/koopje nemen/doen in de 5th avenue store :D A-Woo-Hoo!