iPod Mini gaat niet meer aan!

Vanmorgen in de trein heb ik nog geluisterd naar mijn muziek. Op de terugweg kreeg ik hem ineens niet meer aan! Ook als ik hem in de dock zet doet hij niks meer! Wat is er aan de hand? :cry:

** iPod doet het weer en geeft aan dat de batterij leeg is!? :? **

Diotav

Probeer eerst eens een aantal keer te resetten

Misschien dat ie het koud had? Even wat iSocks bestellen! 8)

[quote:0e202c74bd="aToMac"]Misschien dat ie het koud had? Even wat iSocks bestellen! 8)[/quote:0e202c74bd]

L-o-O-L ā€¦ daar dacht ik ook meteen aan! :stuck_out_tongue:

[quote:0c9663c477="aToMac"]Misschien dat ie het koud had? Even wat iSocks bestellen! 8)[/quote:0c9663c477]

daar zeg je wat, de batterij indicatie van mijn mini lijdt wel onder de kou geloof ik. Even opzoeken wat de minimum gebruikstemperatuur is. Kon ik afgelopen zomer mijn ipod niet gebruiken omdat het te heet was in Texas, nu is het te koud hierā€¦ het is nooit goedā€¦

Ik heb hetzelfde probleem..

Hij of is het zij,?? reageert nergens meer op. Ook niet als ik haar in de oplader stop, connect met mijn iBook of wat anders doe.

Zo vreemd. Luisterde in de metro naar mijn tunesā€¦zette haar even uit omdat een vriend binnen kwam, en 5 minuten later helemaal niks meer! (toen ik haar weer wilde aanzetten)

Hopelijk doet zij het weer binnekortā€¦

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=60958-nl

zo werkt alles weer!

reset je iPod eens door een aantal seconden play en menu tegelijk in te houden, als dat niet werkt weet ik het ook niet, dan zou ik apple eens contacteren

In dat apple-docje staat ook dat je de hold knop een (paar) keer moet verschuiven....