ipod mini gaat niet meer aan

:cry: mijn ipod mini gaat niet meer aan :cry: gister had ik hem opgeladen muziek geluisterd enz. en nu vandaag gaat ie niet meer aan :cry: ik weet dus niet wat ik moet doen :( wie kan mij helpen (ik ken iemand waarbij zijn ipod mini ook niet meer aan ging en die kreeg een nieuwe van apple (na dat ie eerst terug kwam maar het nog niet deed)

wat moet ik doen ?
zodat ik zeker weet dat ie stuk is of dat ik wat anders moet doen ?

wie kan mij helpen ? :cry:

Ik denk dat je hem even moet herstarten.volgens mij zijn over dit probleem al meer topic's. Of kijk bij probleemoplossing op de apple site.

(3x playpauze vervolgens tegelijk de middelsteknop en de bovenste voor een seconde of 5 ingedrukt houden…vervolgens zou je het apple logo moeten zien)

hij doet niks ook al hou ik het menu meer dan 6 sec ingedrukt het staat ook niet op dat oranje vlakje (dat ie geblokeerd is)

Misschien moet je hier even kijken :?: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/

misschien is de batterij wel helemaal op en leeg. heb je hem zien opladen terwijl hij aan de oplader zat?

De lader kan kapot zijn

(als je hier al naar gekeken hebt dan is dit een domme opmerking en moet je hem maar negeren)

succes!

hij doet niks als ik hem aan de comp aansluit :( meestal gaat ie dan aan maar nu niet de computer doet dan zelf ook niks

En stond op die site ook niks nuttigs?

heb alles opnieuw geinstaleerd enz.

niks :frowning:

Nou das mooi Kl*te dan. Misschien moet je apple morgen ff bellen? Of naar je dealer gaan? :?

ja ga ik ook (bellen) hopen dat ik een nieuwe van hun krijg of als ze hem kunnen maken maar mini wordt niet meer gemaakt :cry:

[quote:897b2f3bc8="spinnergo"]ja ga ik ook (bellen) hopen dat ik een nieuwe van hun krijg of als ze hem kunnen maken maar mini wordt niet meer gemaakt :cry:[/quote:897b2f3bc8]

Ze zijn geloof ik wel nog in stock. In sommige apple winkels kan je er nog een op de kop tikken

[quote:2854fee2b7="spinnergo"]hij doet niks als ik hem aan de comp aansluit :( meestal gaat ie dan aan maar nu niet de computer doet dan zelf ook niks[/quote:2854fee2b7]

Als je de eerste genaratie heb en je batterij is helemaal leeg dan doet hij ook niks zelfs niet opladen. gebruik dan even de gewone oplader.

Heey Heey,

Ik heb een Ipod Video al een behoorlijke tijd, maar nu heb ik dus hetzelfde probleem als spinnergo.
Mijn Ipod gaat ook niet meer aan. Ik heb al geprobeert hem te resetten, en opnieuw aan te sluiten op de computer. Het enige wat ie nu doet is flikkeren een soort lichtflits wat je ook hebt als mensen een foto van je maken… heel snel en heel kort. Voorderest reageert die nergens meer op…

Weet iemand wat ik nog kan doen??