Ipod Mini in Amerika bestellen

Ik weet dat er al een topic over dit onderwerp is maar ik vraag me toch af welke Amerikaanse online shop het meest betrouwbaar is?! Ik ben namelijk van plan een Ipod Mini te kopen en vroeg me af waar ik dat het beste kan doen!? De Ipod Mini is omgerekend zo'n € 209,- in Amerika plus de kosten die je maakt voor vervoer en in Nederland gaat hij over 1,5 maand € 299,- kosten! :? Wie o wie kan mij helpen!?

Houd ook even rekening met inklaringskosten en invoerrrechten. Dat kan namelijk nog aardig oplopen.

Hou er rekening me dat je tussen de 350 en 400 euro kwijt bent als je er nu eentje in amerika wilt kopen. Dat is op dit moment zo'n beetje de prijs op EBay.

[quote:adc64cd1f1="Haddock"]Houd ook even rekening met inklaringskosten en invoerrrechten. Dat kan namelijk nog aardig oplopen.[/quote:adc64cd1f1]

ik vermoed 14 % invoerrechten =/- 9 euro en BTW 19% dus tel maar na, misschien kun je beter iemand eentje laten meenemen…

Ik dacht dat er in de VS een wachttijd staat van minimaaal 6 weken op een iPod mini... Of krijgt de "nice Dutchman" voorrang :P

Als de iPod mini als 'computeronderdeel' wordt gezien, hoeven er geen invoerrechten voor betaald te worden. Zie hierover de site van de douane.

Dat is nou iets wat zo belachelijk is aan het systeem van Nederland. Jij koopt iets in het buitenland en dan moeten ze er in Nederland nog steeds iets aan verdienen met zo'n belachelijk hoge belasting. :x

Deze winkel verstuurd naar Europa http://www.americangoodies.com/page/page/893379.htm Ze zijn niet te krijgen in de VS ook momenteel.