Ipod Mini in Dock Station werkt niet

Hallo mensen! :)

Ik heb al gezocht in het forum maar kon niks vinden… Ik heb een Ipod Mini 4GB en kreeg daar een gratis Mini Dock Station bij, van de Dixons! :innocent: Anyway, ik had paar maanden terug deze dock geprobeerd maar zonder resultaat. :frowning:

Heb een USB 2.0 kabel aangesloten op de dock, maar zodra ik me ipod erin zet gebeurt er niks. Overigens werkt de audio uitgang ook niet…

Weet iemand hoe ik het kan oplossen?

In ieder geval een hele grote dank!

Defect dock? Ander merk dan Apple?

Weliswaar een andere iPod, maar bij mijn iPod (video) en Universal Dock lukt het eerst ook niet. Ik kwam er pas een tijdje later achter dat ik mijn iPod stevig moest aandrukken in het dock om contact te maken. Misschien is dit bij jou ook het geval?

Nee, stevig aandrukken helpt ook niet.. :cry: Het is geen ander merk dan Apple, gewoon een officiele apple dock.. Ik denk dat ik hem maar terug breng na de winkel, kunnen ze me een nieuwe terug geven :wink:

[quote:b5a01672b9="Chimeraa"]Nee, stevig aandrukken helpt ook niet.. :cry: Het is geen ander merk dan Apple, gewoon een officiele apple dock.. Ik denk dat ik hem maar terug breng na de winkel, kunnen ze me een nieuwe terug geven :wink:[/quote:b5a01672b9] Tja, lijkt op een defect dock. Maar op garantie zou ik niet zo snel rekenen aangezien je zegt: [quote:b5a01672b9="Chimeraa"]Anyway, ik had paar maanden terug deze dock geprobeerd maar zonder resultaat[/quote:b5a01672b9] Ze zullen wel bij Dixons verwijzen naar Apple... Van het kastje naar de muur. Succes in elk geval :wink:

[quote:5bbd9fca93="Nikita"] Ze zullen wel bij Dixons verwijzen naar Apple... Van het kastje naar de muur. Succes in elk geval :wink:[/quote:5bbd9fca93]

Ja, daar zijn ze bij Dixons wel goed in: mijn iPod remote (zo’n afstandsbediening in het koptelefoon) was defect: het heeft maarliefst 7 weken geduurd voordat ik uiteindelijk een nieuwe kreeg. Tussentijds in de winkel de status opvragen kostte ze te veel moeite: werd er onbeschoft behandeld.

Ontopic:
Bij mij moet ik de iPod mini goed in de dock drukken. Dan hoor ik een piepje en wordt de iPod gesynchroniseerd.

[quote:398502900f="Nikita"][quote:398502900f="Chimeraa"]Nee, stevig aandrukken helpt ook niet.. :cry: Het is geen ander merk dan Apple, gewoon een officiele apple dock.. Ik denk dat ik hem maar terug breng na de winkel, kunnen ze me een nieuwe terug geven :wink:[/quote:398502900f] Tja, lijkt op een defect dock. Maar op garantie zou ik niet zo snel rekenen aangezien je zegt: [quote:398502900f="Chimeraa"]Anyway, ik had paar maanden terug deze dock geprobeerd maar zonder resultaat[/quote:398502900f] Ze zullen wel bij Dixons verwijzen naar Apple... Van het kastje naar de muur. Succes in elk geval :wink:[/quote:398502900f]

Jaa, maar heb tot Juni 2006 garantie, en als consument heb je recht op 1 jaar garantie! :stuck_out_tongue:
Ik kan de iPod er indrukken wat ik wil maar er gebeurt niks.

Het is niet te hopen dat Dixons in dit geval ook moeilijk doet, ik heb nog eens gekeken en het is een originele iPod mini Dock. Is het wel mogelijk om in dit geval gebruik te maken van garantie? Ik kreeg de Mini Dock er tenslotte gratis bij (Was toen zo aanbieding van Dixons)

Alvast harstikke bedankt voor de antwoorde, ben nu een stuk wijzer! :slight_smile: