iPod mini: je gaat voor de bijl

Vandaag in Seattle, nabij het hoofdkwartier van vriend Bill, bij de Apple store de iPod mini in het echt gezien.

Ik heb al een eerste generatie 20Gb iPod en had dus met mezelf afgesproken dat ik de mini niet zou kopen als ie toevallig op voorraad was. Immers 4Gb is toch flink minder dan 20Gb en mocht de 20Gb op gegeven moment stuk gaan, kan ik dan altijd een mini kopen, met dan waarschijnlijk meer schijfruimte.

Maar ja, al deze ratio was totaal overbodig en misplaatst…

Ik ging meteen voor de bijl… een iPod mini silver

Waarschuwing aan een ieder: ga maar alvast sparen… het is zo juli 2004

Mooi verhaal! Gefeliciteerd met de nieuwe aanschaf!

:slight_smile:

Ik blijf hem te duur vinden. Meer dan 200 Euro zou ik er niet voor willen uitgeven. En daar zit hij in Amerika ook net nog overheen...

Nou los van het argument te duur. Ik heb hem in het echt gezien en ik vind hem niet 'mini' genoeg.

Ik zeg niet dat ik hem lelijk vindt, maar ik zie me niet in de gym met zo’n ding om me arm rennen.
Hij mag toch zeker 25% kleiner. En wat minder harde hoeken.

Maar ja ik wacht vast op de 4th revision waarschijnlijk.
Maar goed dan zal het vast wel weer een 16GB mini zijn :stuck_out_tongue:

Volgens mij is hij net iets groter dan een creditcard, alleen minder plat natuurlijk. Dat vind ik op zich aardig plat. Natuurlijk heb je wel een polsbandje of iets soortgelijks nodig om hem ónzichtbaar' te dragen, maar het lijkt mij erg respectabel. Een stuk kleiner dan je walk- of discman die je vroeger moest meesleuren... Of wellicht wil je een soort iPod-halsketting, net als sommige mobiele telefoons tegenwoordig worden gedragen?

Dit illustreerd mooi hoe klein de Mini wel niet is. [img:dec73c8d25]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1379[/img:dec73c8d25]

mooi is de mini, de rest is veel minder, bwaark

Oh, het draadje is naar hardware verplaatst :innocent:

Ik heb die Ipod mini (een blauwe) nu 1.5 maand en vind het een geweldige speler.

Wat moet je overigens met meer dan 1000 nummers om mee te slepen.
Prima geluid en mooi klein …

Maar goed je hebt altijd mensen die commentaar blijven houden … vooral niet genieten zou ik zeggen hahaha :smiley:

[quote:564247a355="Kraid"]Oh, het draadje is naar hardware verplaatst :innocent:[/quote:564247a355]

Gezien de foto zou je het eerder onder software moeten paatsen.

[quote:0784f185e9="ziggy"][quote:0784f185e9="Kraid"]Oh, het draadje is naar hardware verplaatst :innocent:[/quote:0784f185e9]

Gezien de foto zou je het eerder onder software moeten paatsen.[/quote:0784f185e9]
Grijs gebied.

Met zo’n foto wil software nog wel eens overgaan in hardware… :stuck_out_tongue: :lol: :innocent: :o