Ipod mini niet herkent door iTunes

Laatst uit het niets merkte ik nadat ik eerder de ipod had aangesloten (volgens mij werd ie toen wel herkent) op mn eMac en dat ie helemaal niet werd geopend net zoals eerder altijd. Krijg nu ook geen meldingen meer voor updates etc. als ik iTunes opstart. Toen heb ik nog geprobeert om te resetten door de 'menu'+ 'center' ingedrukt te houden. Heb nu helemaal geen muziek meer op mn ipod mini maar kan er dus ook niets meer opzetten. Behoorlijk vervelend dus. Maar wat ik later dus ook merkte is dat een dvd'tje ook niet meer automatisch wordt geopend. Net zoals de ipod staat ie dan gewoon op het bureaublad maar er gebeurt dus niets. Kan het aan de harde schijf liggen? Dit aangezien ik eerder al eens heb meegemaakt dat ie heel lang deed over het opstarten met een raar finderplaatje en nog iets. Duurde elke keer langer maar heb er nu helemaal geen last meer van omdat ik toen wat zooi verwijderd heb.

Stel deze vragen omdat ik verder in het forum geen defitieve oplossing kon vinden. Hulp is echt gewenst!

voor je ipod... je zou kunnen proberen er helemaal een nieuwe firmware op te zetten...

te downloaden via apple.com of anders op de CD die bij de Mini hoort.

en die CD… wat wil je dat ie gaat doen?.. in je systeemvoorkeuren kan je aangeven, of je bijvoorbeeld bij het plaatsen van een CD: Itunes start of niks doet, of iets anders…

bedoel je dat? :wink: Max

Nou heb nu dus nieuwe firmware geinstalleerd op me mac maar er is niets veranderd. Komt gewoon op het bureaublad te staan, meer niet. In iTunes heb ik gekeken bij voorkeuren-iPod maar er staat doodleuk dat er geen ipod is ingeschakeld. Dus weet het nu ff niet meer.