iPod mini op 26 juli?

Hm, ik begin nu toch langzaam maar zeker naar de iPod mini te verlangen...Ik keek net even naar de bestelstatus en zag daar staan 'On or before 26/07/2004'....eerst werd gesproken van de 24e....hm, volgend weekend zou mooi zijn (wishful thinking, denk ik...) :D

Door een fout van mijn kant is dit topic per ongeluk op slot gekomen!!

Het lijkt mij even verstandig dat ik mij tijdens de verhuizing niet meer bezig ga houden met modereren… :?

Mijn welgemeende excuses voor het op slot gooien van de topic… :oops:

Ja idd ... het begint nu wel is tijd te worden voor de Ipod Mini! :wink:

hier mini groene de 14de besteld, sta op site 'on before 29/07" nu is de vraag enkel van waar ze komen, als ze ook vanuit de kanten komen van taiwan zoals de iPod :? kant enkele dagen duren.

ik lees net op de ipodlounge, dat de eerste mini's aan het shippen zijn (en die stonden voor 24/7). mijne staat voor 26/7 :)

die van my 22/7 :P maar ik weet nou niet of ik nu nog wel een mini wil met de 4e gen ipod's :?

Heb vandaag een leveringsbevestiging gekregen !!!

Artikelinformatie:

Productlijn Artikelnummer Omschrijving Aantal Gewicht/volume
000010 M9160ZR/A IPOD MINI 4GB SILVER-FDN 1 EA

Verzenddatum : 15-07-2004
Gewicht : 2.00 LB
Volume : 230.43 CIQ

En volgens de statuspagina is hij 19-juni in Luxemburg aangekomen !!!
dus hopelijk nog voor het weekend…

finges crossed

Wat was je "onbefore date ?"

En heb je via apple edu besteld ?
Gelezen op iPodlounge dat voor die mensen het van Ierland komt, kan iemand dit bevestigen ?

[quote:d788f85ca2="MaCrave"]Heb vandaag een leveringsbevestiging gekregen !!!

Artikelinformatie:

Productlijn Artikelnummer Omschrijving Aantal Gewicht/volume
000010 M9160ZR/A IPOD MINI 4GB SILVER-FDN 1 EA

Verzenddatum : 15-07-2004
Gewicht : 2.00 LB
Volume : 230.43 CIQ

En volgens de statuspagina is hij 19-juni in Luxemburg aangekomen !!!
dus hopelijk nog voor het weekend…

finges crossed[/quote:d788f85ca2]

voor mij geldt hetzelfde…was ook op de 19e in luxemburg…ben ook wel benieuwd waar ie vandaan moest komen…(ik heb gewoon bij de nederlandse apple store besteld…)

Mij op of voor datum was: 27.07.2004, en heb hem inderdaad via de apple education store gekocht.

Maar wacht nog steeds…

ze moeten uit ierland komen dus dat duurd wel een weekje voordat je hem hebt. Ik wacht ook nog steeds pffff schiet echt niet op :cry:

[quote:6770b16ed1="WildCard"]ze moeten uit ierland komen dus dat duurd wel een weekje voordat je hem hebt. Ik wacht ook nog steeds pffff schiet echt niet op :cry:[/quote:6770b16ed1]

Uit Ierland ? een Tijdje.
Totaal niet, 3x apple dingen besteld die uit Ierland kwamen, binnen de 2 dagen had ik ze.
Trouwens ik dacht dat ze dan niet via Luxemburg gaan, dat gebeurt enkel voor de goederen vanuit Taiwan, en daar in Luxemburg laat alles op zich wachten.

Alé dat zijn mijn ervaringen éh :wink:

: : UPDATE : :

Hij is van Luxemburg via Eindhoven nu al in Duiven !!!

Cleared Customs
DUIVEN, GE, NL
21 Jul 2004 17:37

Morgen ?? Overmorgen ?? in ieder geval zeeeeeer spoedig…(hopelijk)

Die van my is vandaag verzonden: Verzenddatum: 21-07-2004 :P

hier nog niets :? bij mensen van "on before 27/07" is em al verzonden. mss morgen een mailtje, t'is vandaag hier dan ook de nationale feestdag, mss daardoor.

[quote:59a0f0b759="driek"]t'is vandaag hier dan ook de nationale feestdag, mss daardoor.[/quote:59a0f0b759]

lijkt me sterk aangezien de ipod niet uit belgie komt :wink:

[quote:5b0681833b="MaCrave"]: : UPDATE : :

Hij is van Luxemburg via Eindhoven nu al in Duiven !!!

Cleared Customs
DUIVEN, GE, NL
21 Jul 2004 17:37

Morgen ?? Overmorgen ?? in ieder geval zeeeeeer spoedig…(hopelijk)[/quote:5b0681833b]

yeah! die van mij ook…Out For Delivery DUIVEN, GE, NL 22 Jul 2004 05:42

ik woon zo dichtbij, ik zie hem bijna liggen…vandaag? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…

Bij mij is de on/before datum 5 augustus. Maar ik heb eergisteren al een leveringsbevestiging gekregen van Apple. Helaas kan ik hem nog niet vinden op de TNT site :(

huh ? verdorie, en ik nog niet :? "on before 29/07/04"

ik heb hem!

maar, maar, maar: (niet te snel concluderen) het lijkt erop dat de menu-knop niet goed werkt… :? nog maar eens ff goed kijken…